Snap dat je even je verhaal kwijt moest... Knap hoe je ermee omgaat. Ik wens jullie alle positieve energie van de wereld toe!
Tuurlijk mag hij klagen, huilen, rouwen om wat hij verliest. En om wat jullie verliezen. Er verandert zo ontzettend veel, jullie leven staat op zn kop. Artsen moeten de realiteit voor ogen houden, maar er is niets mis met wat compassie en empathie. Een arts hoort niet te oordelen over ´waar je blij mee mag zijn´, laat hem gewoon vertellen hoe je ervoor staat. (ja, ik zou het ook niet trekken als een arts mij zoiets zou zeggen) Ik voel met jullie mee en vind het echt enorm erg voor je man en jullie. Heel veel sterkte! Amber
Heftig meid! Veel sterkte ermee... Misschien ook hulp zoeken om erover te praten. Zodat jullie er beter mee om kunnen gaan? Knuffel
Jeetje meid...wat erg.....Weet niet zo goed wat ik moet zeggen dan heel veel sterkte en (((dikke knuffel.)))
Wat vreselijk voor jullie...heel veel sterkte en geniet van de mooie tijden die jullie samen hebben de komende jaren.
Jeetje wat erg zeg.. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.. Ik hoop dat jullie nog heel erg kunnen genieten van de tijd die jullie samen als gezin gaan doorbrengen. Dikke knuffel
Dankjulliewel allemaal. Erg lief . Wij voelen gewoon dat we gewoon zomaar nog effe 20 jaar op deze manier verder gaan Positief blijven! Vandaag het definitieve telefoontje gehad dat hij niet naar zijn oude functie mag terugkeren in zijn werk. Wisten we wel al, toch was hij best verdrietig. Nu gaan ze testen voor hoeveel procent hij afgekeurd zal worden. We denken zelf wel tot 100%. We zullen zien. Hier gaat nog een behoorlijke tijd overheen. We gaan er gewoon wat van maken Nogmaals bedankt iedereen voor de lieve berichtjes. Voor mij lucht het op om erover te schrijven, ben ik het weer even kwijt.
Jeetje wat heftig!! Tuurlijk ben je boos en onzeker over de situatie! Ik wens jullie heel veel sterkte.
Ik word zelf naar van je bericht! wat heftig voor jullie allemaal.. ik wil je ontzettend veel sterkte wensen