Dag dames, Ik heb wat merk-kleding op MP gezet voor te verkopem. Waarom? Omdat ik hier vaak lees dat mensen die dit krijgen aangeboden het op MP zetten. Dus dan doe ik het liever zelf. Maar. Ik heb van onze zoon de babykleren uitgezocht en ik heb echt een groot pakket maat 50/56. Rompertjes, broekjes, t-shirts, vestjes, shirts met lange mouwen, sokjes, boxpakjes etc etc. Het zijn allemaal kleren van de Hema, V&D, Nijntje enzo. Waar kan ik dit aanbieden zodat het goed terecht komt? De kledingbank? Leger des heils? Ik heb geen idee. Weggeefhoek op FB niet, daar komen veel mensen die prima genoeg geld hebben. Ik wil echt dat het goed terecht komt! Wie kan me adviseren?!
Ik zou het eens bij de voedselbank vragen! Daar hebben ze vaak een paar keer per jaar een speciale dag waarop mensen die voedselpakketten krijgen, ook kleding en speelgoed kunnen uitkiezen..
Misschien is er bij jullie in de buurt een inzamelbak van StichtingBabyspullen(.nl) Ik breng hier ook al mijn te kleine babykleding en speelgoed heen. Er worden babystartpakketten van gemaakt en verdeeld onder de a.s. moeders die helemaal niets hebben.
Je kan ook eens bij het consultatie buro vragen. De medewerkers van stevig ouderschap komen ook vaak bij mensen die het heel hard kunnen gebruiken. Ik heb daar toen ook kleertjes van mijn dochter gebracht.