Man wordt vervelend en druk van M&M's

Discussion in 'De lounge' started by Jummymummy, Jun 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Nou dat kan nog best eens kloppen. Hier ging de pregnancy brain vloeiend over in de baby brain.:)

Ontopic; Reageert je man ook nog op andere dingen trouwens?Of heb ik daar overheen gelezen?:)

2. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

Jul 2, 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awww hug! Ik heb echt medelijden met je. Tis echt zwaar als je zin hebt in iets en t niet in huis hebt! :p hihih

Jippie en Wachtende, jullie mogen hier wel wat M&Ms ophalen hoor.

Mango, als hij een roze koek een ofzo wel ja. Volgens mij ligt t aan de grote hoeveelheden suiker.
    En hij wordt irritant van alcohol. Maar dat zal gewoon aan de alcohol liggen haaha. Gelukkig zijn de keren dat hij per jaar drinkt op 1 hand te tellen.

3. Islah

Islah Niet meer actief

Volgens mij is laatst eens onderzocht dat het de blauwe kleurstof is, die je zo hyperactief kan maken (en dat zit ook in M&M's neem ik aan?).

4. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

Mar 9, 2014
    1,110
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik herken t helemaal, incl dat hoofd op tablet zitten, idd alleen maar na m&m,s ik lees rustig mee, misschien zijn we niet de enigste, mijn vriend krijgt t overigens maar 1x in de maand de m&m,s :D

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ooh lekker M&M's....

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

Jun 15, 2012
    4,270
    402
    83
    Female
    Ik zou juist een zak kopen en hem daarna de stofzuiger of iets dergelijks in de handen drukken

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ja, nu wil ik ook M&M's !
    Oja, ontopic: Ik zou 'm eens laten testen op kleurstoffen en zo.

8. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

Jul 2, 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb naar aanleiding van het bericht van Islah gezegd dat ik eens wil proberen of het anders is als hij de blauwe niet eet. Vind hij dikke dikke onzin. Tsk

9. Amare

Amare Niet meer actief

Ojee wie weet wil hij nu express alléén nog maar de blauwe eten:p

10. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Ik heb trouwens ook een collega die zo enorm reageert om suikers....die heb ik eens vriendelijk verzocht om tijdens werkuren geen suikers in hoge doseringen tot zich te nemen...mijn hemel wat is dat vermoeiend.

Misschien kun je hem er ongevoelig voor maken door elke dag m&m's te geven...maar het risico bestaat dat je daar spijt van gaat krijgen :D

@mango88: baby brain is hier overgegaan in ehh... no brain

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

Jan 19, 2014
    1,832
    35
    48
    Utrecht
    whahaha geniaal, "help mijn man eet m&m's"

stel je je aan? hmm ja naar mijn idee wel een beetje, maargoed.. ik snap dat het irritant kan zijn :p

12. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ik hoorde vandaag nog dat er in m&m's luizen worden verwerkt, in de kleurstof. Geen idee of dit waar is. Zowel, dan is hij misschien zo van zn verslaving af, als je het hem verteld.

13. Emo

Emo Fanatiek lid

Nov 6, 2013
    1,855
    1
    36
    Female
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ook de roze koeken, waar ik dol op ben hadden ze het erover. Niet leuk om te horen!

14. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Dat zit in heel veel meer hoor! Vrij veel producten die roze/rood van kleur zijn kunnen dat bevatten ;)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Liever m&m's dan bakstenen :p

16. Islah

Islah Niet meer actief

Klopt, in de rode m&m's... Maar het zit ook in tal van andere producten.

17. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Misschien kan hij niet tegen de kleurstoffen die erin zitten, als je daar niet tegen kan, kun je echt super druk en vervelend worden. Dit is niet alleen heel vervelend voor de omgeving maar ook voor hemzelf. Of misschien zit er iets anders in waar hij niet tegen kan.

Ik kan niet tegen cafeïne, als ik bijvoorbeeld koffie drink, al is het maar 1 kopje, wordt ik echt helemaal opgefokt. Dan weet ik echt geen raad meer met mezelf en voel ik me echt heel naar. Eerst bleef ik het drinken omdat ik het gewoon lekker vond en dacht dat het allemaal wel mee viel. Maar uiteindelijk ben ik er toch mee gestopt en drink ik het nooit meer want ik kan er gewoon echt niet tegen en dat ene kopje wat zo lekker is om te drinken weegt niet op tegen het gevoel wat ik er daarna van krijg.

Als het echt zo is dat het bij hem door de m&m`s komt, kan hij ze beter laten staan, hoe lekker hij ze ook vind...

18. Vlindertjuh1987

Ik hoorde dat gisteren ook, bizar zeg!! Maar ook al zitten die beestjes erin, ze smaken er schijnbaar wel lekker door haha!!

19. Islah

Islah Niet meer actief

Ik denk dat ze niet echt een smaak hebben, het dient echt als kleurstof. Niet als smaakstof.

20. Vlindertjuh1987

Wel grappig om te lezen trouwens hahaha!! Maar het is in real life vreselijk irritant... Ik heb ook een vriend die regelmatig zo druk en irritant is, heel vermoeiend!! Alleen bij hem komt het niet door de kleurstoffen want die neemt hij al niet, omdat hij ze niet mag. Het is bij hem gewoon een deel van zijn karakter...pfff!! Verder is hij heel lief hoor :D

Share This Page