Man zet dood in scène voor aanzoek - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] dit vind ik toch wel ziek hoor!:x ik weet niet of ik dan nog wel ja zou zeggen!
Ik had hem ook al gedeeld op mijn fb. Vind het ook wel erg apart. En ook dat stukje dat een ambulancebroeder haar verteld dat hij is overleden en ze in huilen uitbarst. Je schrikt je toch kapot! En ik vind het ook niet iets om grapjes over te maken.
Afknapper.. Ik kan me zo ook wel indenken hoe leeg mijn leven zou zijn zonder mijn man, daar hoef ik niet eerst een trauma voor op te lopen.
Hmmm apart! Dat ze nog ja heeft gezegd zeg.. Kon hij nou daadwerkelijk het niet op een andere manier duidelijk maken hoe erg ze hem zou missen? Maarja aparte manier van geintjes maken hebben die 2.
Doet me denken aan dat aanzoek vanaf het dak van een flat, dat die man naar beneden valt, maar als ze over de rand kijkt, ligt ie op een valkussen. Ik vind het grappig om te zien, maar zou NOT amused zijn als het mij zou overkomen.
Nou, ze kan later niet zeggen dat ze niet gewaarschuwd was. Hij snapt er echt niks van... ik vind het ook ziek.
Achteraf had ik het vast kunnen waarderen en erom kunnen lachen.. Maar ik denk niet dat ik op het moment zelf blij zou zijn met zo'n toch wel erg creatieve vriend. Ik had hem waarschijnlijk ter plekke compleet in mekaar gemept, en misschien dat zelfs het idee om hem ECHT te overrijden in me op zou komen.. Oh, en ik had "nee" gezegd