Dames, Tune even in op mtv! Ik zit hier met een open mond te kijken naar die meiden. Zie mijn dochter al klagen? ,, Dad, I don't want a Mercedes, I want a Land rover!"
Hahaha ja of dat mokkeltje dat een dikke vette Lexus kreeg, maar niet op haar verjaardag. Zij een drama schoppen daar. En toen kreeg ze helemaal geen auto meer voor haar verjaardag hahahaha. Ik moest zo lachen. You go mama!
Ik vind het altijd heeeerlijk vermaak! De helft is ook geacteerd van deze show. MTV betaald volgens mij ook mee aan deze feesten en waanzin...Het is goede entertainment, bij veel stukken zíe je gewoon dat het geacteerd is. De mensen en het geld zullen wel echt zijn, maar wat ze op tv laten zien is niet allemaal echt.....als jullie snappen wat ik bedoel.
hahaha indd kijk het ook wel eens, degene die het feest geeft is ook ineens helemaal vriendjes met heel de school. maar dat vind ik meer met die amerikaanse serie's al dat gegil en overdreven gedoe bij alles..
Hahah ja dat gegil...! En er waren een paar keer van die chickies die wat gingen zingen mega vals en die partygasten ja was mooi en echt goed hahaha. Ja vast omdat je dat moest zeggen..
wat ik altijd zoooo irritant vind in die serie is die kinderen die in de camera schreeuwen "ik wou dat mijn ouders zoveel van mij hielden!!" blehhh denk eens na stom wicht! ondankbare rotkinderen
hahahah ja idd en dan willen ze zo goed voor de dag komen. Dat soort types zetten zich zelf echt zoooo te schande...
jaa en dan meestal die negerinnen hebben echt helemaal hun haar gestyled en dan trekken ze n trainingspak aan ehehehe
Hahhaha ja dat vind ik ook altijd het toppunt!!! Haar mooi,make up mooi en dan van die zo niet stylishe kleding