Iemand hier ervaring met hoe de maten vallen bij nextdirect (en dan voor jezelf en niet voor kinderkleding)? Kan ik mijn gewone maat aanhouden? En hoe zit het met retouren en de kosten hiervoor? Iemand ervaring.
Ligt eraan welk merk. Eigen merk valt normaal vind ik. (Alleen bekend met tshirts en hemdjes) Hier is ontvangen gratis, retourneren niet.
Ik betaal via Paypal en kan dan via Paypal de retourkosten terug krijgeb, ik meen dat dat een optie is die je even moet aanvinken. Na retourzenden een formuliertje invullen, foto van het bonnetje met verzendkosten erbij en dan komt dat helemaal goed.
Ik vond het vooral een zoektocht waar ik het retour af kon leveren. Er stond geloof ik gewoon via postnl bij, maar toen ik daar kwam konden ze er niks mee en werd ik naar dhl gestuurd. Die stuurden me vervolgens terug naar postnl en uiteindelijk is t goed gekomen gelukkig... Idd geen gratis retour zending
Is dit echt? Wist ik helemaal niet . Bedankt, als ik twijfelde dan bestelde ik het namelijk nooit (vanwege de retourkosten).
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns Er is dus wel een maximum van 6x per jaar kennelijk, maar ik retourneer niet vaak (of het bedrijf heeft sowieso al gratis retourneren). En je moet het even eenmalig activeren.
Geweldige kleding, hé Krijg als ik de naam van die winkel hoor weer zin om naar Londen te vliegen om te shoppen haha