Man zeurt om seks... herkenning?

Discussie in 'De lounge' gestart door Inneke2, 6 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat zegt ze toch ook..

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

@ts zoals jij het omschrijft vind ik helemaal niet dat je man zeurt. Hij probeert het gewoon, dat mag toch? Als je dat niet wil dan zul je toch echt een gesprek moeten aangaan. Gewoon zeggen dat je hoofd vol zit en je lijf niet wil. En dat je zelf wel initiatief toont als je er aan toe bent. Als hij dan zeurt, ja dan is het hork. Maar een beetje man houdt zich dan koest. In ieder geval een tijdje...

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

@Vitamientjuh schrijft net dat zij moslima is en dat het voor zowel man als vrouw geld!

Ysabella en Evanesco vinden dit leuk.
  4. DastyQueen

Ik denk dat er een verschil is tussen geen zin hebben en niet willen.
    Als je geen zin hebt is het een keuze die je maakt.
    Als je niet wilt word het dwingen.

Adrianaj en Ysabella vinden dit leuk.
  5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Edit, er over heen gelezen

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Speculaties?

7. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.533
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Dit is ook wederzijds.
    1 Korinthiers 7:4
    De vrouw heeft niet zelf over haar lichaam te beschikken, doch haar man; en eveneens heeft de man niet zelf over zijn lichaam te beschikken, doch zijn vrouw.

Verder ben ik blij dat mijn man begrip heeft als ik niet zoveel zin heb, maar ik merk het wel wanneer hij er aan toe is en dan probeer ik wel zin te maken. Hij heeft me een keer verteld dat als het voor hem te lang duurt, hij dan erg onrustig wordt in zijn gedachten, zich minder kan concentreren en slechter slaapt.

Succes met dit probleem.

8. DastyQueen

En nog denk ik dat het compleet uit zijn verband word getrokken maar anders vragen we het @Evanesco zelf...

Evanesco had jij hierbij het gevoel dat je gedwongen werd tot sex of maakte je zin voor je partner als je zelf in eerste instantie eigenlijk geen zin had?

9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Maar er staat letterlijk 'vrouw' .. hoe kan het dan voor beide gelden?

10. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Bijzonder hoe dingen uit z'n verband gerukt kunnen worden zodra het om de islam gaat. Bij andere religies heb ik het idee dat dat veel minder gebeurt, terwijl bijvoorbeeld in de bijbel net zo goed veel citaten staan die vrij verontrustend klinken. Het is niet zo dat binnen een bepaalde religie dingen 'nu eenmaal zo zijn' en je die aan kunt tonen met een citaat. Er zijn enorm veel stromingen en verschillende manieren van interpretatie en niet iedereen volgt een heilig boek even letterlijk als een ander dat doet.

Los daarvan: ts, je man komt niet heel erg zeurend op mij over hoe je het omschrijft. Misschien kun je met hem bespreken wat je er niet fijn aan vind en wat je wel zou willen? Ik kan me voorstellen dat hij ook niet echt weet hoe hij het aan moet pakken. Dat hij jou opgewonden probeert te maken vind ik eigenlijk juist wel lief, dat klinkt juist alsof hij ook wil dat het fijn voor jou is, in plaats van dat hij gaat zeuren. Maargoed het werkt niet blijkbaar, dus ik zou het bespreken. Succes ermee :)

fanona, Strandbal en DastyQueen vinden dit leuk.
  11. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Precies. Speculaties.

Dat ik geen zin had maar het wel deed zegt niet dat ik het tegen mijn zin in deed.

Gebeurt het niet veel vaker dat je toch begint en de zin pas later komt?

Brinta, DastyQueen en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  12. DastyQueen

Ik weet niet wie of wat jij quote, maar @Vitamientjuh schrijft net letterlijk dat het voor man en vrouw geld!

13. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ja hoor, ik heb ook wel eens geen zin en na enig aandringen van mijn vriend maak ik dan zin en dan kan ik er echt wel van genieten.

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Vriend en ik zien elkaar 5 dagen per week niet. Hij werkt als ik slaap en andersom. En als het dan weekend is, gaan we echt niet elke dag seksen. Dan gebeurt het weleens dat we een paar weken niks doen. Er is daardoor echt niks mis met onze relatie hoor.

bozoe, BabyFG en Popidepi vinden dit leuk.
  15. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Dit had ik zojuist al wat toegelicht.

Ik voelde me zeker niet gedwongen. Als dat het geval is is er geen sprake meer van respect tussen elkaar.

Maar had wel sex met hem op het moment dat ik eigenlijk geen zin had. Met een beetje de juiste stimulatie komt dit wel.

Ysabella en DastyQueen vinden dit leuk.
  16. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.229
    28.208
    113
    Ik quote Snoopy, die dat weer quotte uit de Hadith. En daar staat 'vrouw', niet man en vrouw.

17. DastyQueen

Als jullie allebei geen hoog libido hebben prima toch?!
    Ik zou dat niet kunnen, zeker geen aantal weken, daarvoor is sex een te belangrijk onderdeel in mijn relatie.
    Als ik mijn man alleen in de weekenden zou zien dan had ik denk ik wel meerdere malen sex in die weekenden.

maartje84 en Liekje81 vinden dit leuk.
  18. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Omdat ik nieuwsgierig werd naar haar eerdere topics ben ik even gaan speuren :roflmao:
    Best bijzondere topics die ze heeft gestart of op reageert....

lloorrtt en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. DastyQueen

Ik denk dat moslima's daar geen uitzondering in zijn dat er genoeg vrouwen zijn die eigenlijk geen zin hebben, toch sex hebben voor hun man, en er uiteindelijk echt wel van genieten.

Ysabella en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  20. DastyQueen

nu ga ik ook zoeken...

2littlemonkeys vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina