Man zonder armen moet duimafdruk geven

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    AMSTERDAM – De Bank of America heeft de woede van een man op zijn hals gehaald, nadat de bank hem weigerde geld uit te keren, omdat hij niet voor een duimafdruk kon zorgen. Steve Valdez is namelijk armloos geboren.

Valdez had zelf geen rekening open staan bij de bank, maar hij probeerde een cheque van zijn vrouw te verzilveren. Omdat hij armprotheses heeft, was hij niet in de mogelijkheid om een duimafdruk te zetten

De Amerikaan verklaarde twee andere vormen van identificatie te hebben getoond, maar het geld werd hem alsnog geweigerd. Een bankmanager legde hem uit dat hij terug moest komen met zijn vrouw, of een nieuwe rekening moest openen bij de bank.

Een woordvoerder van de bank verklaart dat er “gezorgd had moeten worden voor alternatieve oplossingen, wanneer een individu geen duimafdruk kan zetten”.

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    For real???

Jeetje...dat is wel heel erg zeg...

Ze zien dan toch dat hij geen armen heeft...of hadden zij soms geen ogen?

Echt onvoorstelbaar!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Omg!!

4. 4days

4days Niet meer actief

Ohnee, dat is echt zooo debiel! Weer typisch zo'n verhaal van personeel wat alleen de regels volgt en blijkbaar niet inziet wanneer een uitzondering gemaakt moet worden. Doet me een beetje denken aan die man die eens een (foutieve) stroomrekening kreeg van een miljoen, en de helpdesk medewerkster die hem toen doodleuk vertelde dat hij eerst moest betalen voordat hij een klacht kon indienen...

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Die achterlijke regels ook altijd.
    Maak het momenteel van dichtbij mee...
    Mijn oma zit met vergevorderde Alzheimer in een verzorgingstehuis.
    Mijn opa moet echt werkelijk elke keer als hij iets wil kopen/verkopen toestemming vragen bij de rechtbank.
    Want stel je voor hij jaagt het geld van mevrouw erdoor??:$

Of het feit dat haar post niet naar het verzorgingstehuis gestuurd moet worden maar naar mijn opa.
    Achterlijke trien aan de telefoon leek maar niet te snappen dat mevrouw toch niks met dr post doet en dat het dan vrij logisch is dat haar man haar post ontvangt.
    Kon wel geregeld worden, met schriftelijke toestemming van mevrouw zelf....:x

hoe achterlijk kun je zijn

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whaha! Precies wat ik dacht zeg!

Deel Deze Pagina