Heeft iemand dit toevallig gezien? Of kijkt er nu naar? Het is vandaag voor het eerst, en dacht ik kijk ff, maar vind het best wel leuk stiekem... BN'ers duiken in de huid van een bekende artiest en doen dan een dansje van diegene na.. John Williams was net Beyonce, haha! Tijl Beckand was Austin Powers, Wendy van Dijk en Winston Gerstanowitz waren John Travolta en Olivia Newton John (ja, in die volgorde.. ) en nog meer.
GE-WEL-DIG programma hahaha john williams was echt helemaal geweldig! ja kan dit soort programma's echt wel waarderen! kreeg t wel even moeilijk toen ze die zieke kindjes lieten zien. ik heb al zo lang iets in me hoofd en daar hb ik nu meteen werk van gemaakt. heb t juliana kinderziekenhuis hier in den haag een mail gestuurd dat ik graag een paar dagdelen in de week daar als vrijwilligster zou willen werken. en ook gezegt dat ik van de week 2 grote vuilniszakken met knuffels kom brengen. zien er allemaal nog hartstikke goed uit. eerst even wassen en dan breng ik ze daarheen. sorry dat ik even off topic ging, maar vind t gewoon goed dat t voor t goede doel is dit programma en nog eens een leuk programma ook.
Wat super lief van je Mendie dat je dat gaat doen. Ik heb het programma helaas niet kunnen zien omdat we bezoek hadden. Maar ik heb het opgenomen dus ga het lekker kijken morgen.
Ik heb het niet gezien,maar wil het wel gaan kijken en anders opnemen,een herhaling die krijg je er niet van weten jullie dat? Mendie echt heel lief dat je dat gaat doen meid.
Ik heb genoten, idd John als beyoncé...GEWELDIG! Alleen lullig voor Hind dat je dr borst zag toen dr jurk afzakte met die "bitchfight"...was daar de hele tijd al bang voor dat dat kon gebeuren met zulke jurken en ja hoor.......
Wij hebben ook gekeken gisteren en vonden ook John helemaal geweldig als Beyoncé. Karin Bloemen vond ik niks maar daar heb ik zo wie zo niks mee. Dat van Hind heb ik ook niet gezien eigenlijk.
Ja ik ook wie doen er dan eigenlijk mee? Kan je dat ergens zien? Vond trouwens dat Wendy van Dijk er goed uitzag en je zag al een beetje een buikje. Maar wel minder dan ik verwacht had, bij een 2e zie je toch altijd sneller?
Sorry vond het helemaal niets. Jammer gemiste formule vind ik. Gelukkig vonden jullie het wel leuk dan
@Aaliyah, Heb geen idee wie er volgende week meedoen... wist eigenlijk tot gisteravond niet eens wat van het programma af... Enne, bij een 2e sneller een buikje, ja, dat had ik wel.. @Klavertje, ieder zijn eigen toch?