hoi meiden ik ben op zoek naar van die halve plastic bollen die je aan de muur kunt maken. mij leek het erg leuk om een bol te maken met de eerste dingen van fynn. maar kan die bollen echt nergens vinden weten jullie waar te te krijgen zijn?
Misschien kun je eens kijken in een hobbyzaak of zo. Kan me zo voorstellen dat ze dat daar misschien wel hebben. Of kijk op de volgende site, heb ff voor je gegoogled: WINKELINRICHTING SUPERVOORDELIG ! SLATWALL V.A ? 17,50
Muur Vissenkom - Gifts, Gadgets en originele cadeau's - Bestel.nl het is wel een vissenkom maar misschien heb je er wat aan erg leuk idee trouwens!
Wat een leuk idee zo'n muur vissekom haha Zal vanavond eens met mijn mannetje overleggen want vind hem echt te super!
o die vissen kom wil ik maar dan voor vissen ik ga bij pipoos arnhem eens kijken voor een hele dichte ( worden de spulletjes ook niet stoffig
Hier was een paar weken geleden ook al een topic over (bij Baby en Dreumes volgens mij), misschien kan je daar ook nog wat antwoorden vinden.