Grappig, ik vind alleen de acteurs leuk die ik al eens in een film/serie heb gezien. Maar ik vind bijna elke mannelijke hoofdrolspeler een lekker ding, tijdens de film/serie. En daarna al vaak niet meer. Blijkbaar val ik toch op innerlijk
Ja, geweldig! Ik heb die films ook al tig keer gezien... Ga je akkoord met Sean Patrick Flanery?? Ik kan Norman echt niet delen haha
Oef, dat is wel een leuk (lees: lekker) begin van de dag, ben altijd gek op dit soort topics. Maar toch voel ik me vaak heel oud, wat een jonkies staan er tussen zeg en een boel die ik niet ken. En serieus, Matt Bomer homo??? Wat een zonde van zo'n lekkere vent Maar ik vind dit ook 2 lekkere kerels: en deze oftewel: Richark Kruspe en James Hetfield (Rammstein & Metallica) Ach er zijn er nog wel meer (George Eads, Eric Christian Olsen, Chris O'Donnel en zo...)
Henry cavill!!! Die zou ik echt m'n bed niet uitschoppen! Vanmiddag naar de première van z'n nieuwe film.
Hmm heel verhaal getypt dat mancandy Friday een beetje vreemd maar wel lekker is zo op donderdag Is het weg! Anyway...ik spendeer mijn avonden op het moment op de bank met Joshua Jackson. Of eigenlijk.. Met manlief op de bank en Anna Torv en Joshua Jackson op de tv