Het manchet/rubber van onze wasmachine is kapot, ik heb al een nieuwe liggen maar manlief is zo verschrikkelijk druk dat ik het eigenlijk als een soort verrassing zelf wil vervangen! Wie heeft er ervaring of tips? Hij is vannacht pas om 2 uur thuis, ik heb dus tijd zat om het te doen.
Ja dat is moeilijk. Je hebt er bovendien ook speciaal gereedschap voor nodig. Kan het niet vervangen worden onder de garantie?
Nope hij is al 5 jaar oud. Hm speciaal gereedschap, op Google al wel gevonden dat de deur en de voorkant er af moet, misschien maar gewoon beginnen en anders moet manlief het maar afmaken, denk er nog even over hihi
mijn vriend heeft het een tijd terug ook zelf vervangen, je hebt verschillende schoevendraaiers nodig hoor ik net maar verder niks geks! ben je er al aan begonnen?.
Ow hier een timmerman in huis dus een bus vol gereedschap nee ben nog niet begonnen, net het huis en tuin opgeruimd nu even rustig doen voor ik weer buikpijn krijg
Nou het is gelukt! Ik ben begonnen, heb de wasmachine uit elkaar gehaald, het rubber verwijderd maar verder kwam ik niet omdat er toch kracht voor nodig is om de nieuwe vast te zetten. ben langer bezig geweest met het gereedschap naar boven te sjouwen en dan vooral de vergeten dingen dan het uit en in elkaar zetten van de wasmachine, denk zo'n 30 minuten bij elkaar hihi