Hoi, Vraagje onze dochter reageert heel heftig op een muggensteek. het word rood dik en ze klaagt over pijn. ik ga morgen zowieso de huisarts raadplegen maar mischien hebben jullie nog huis tuin en keuken tips? ikheb er nu maar een koude doek opgelegd, en welke muggenzalf kanik het beste gebruiken bij haaR?
Ja dat dat heb ik gedaan, maar mag er verder even niet aan komen behalve met de doek dus sdenk dat ikdaar zo even azijn over doe enkijk of dat ookmag.
Mocht je dochter echt allergisch reageren op muggensteken dan zullen azijn en priiiikweg niet helpen. Zelf ben ik ook allergisch tegen insectenbeten en gebruik hiervoor een zalf met cortison dit helpt mij enorm goed. Weet alleen niet of deze zalf in nederland te kopen is en of je die bij kinderen al mag gebruiken. Zinkzalf voor tijdelijk gebruik kan ook nog helpen. Verder lekker koelen de plek en morgen de huisarts raadplegen. Succes hoop dat het een beetje meevalt met de jeuk en pijn.
koelen. hier een die ook enorm allergisch is huisarts doet er niets aan. ik heb een afterbite pen en smeer hem in met deet. en heb een bed tent van deryan.