Gratis voor zwangeren en bevallen dames?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door maartje84, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb de doos van Babydump, Prenatal en die van de Etos gehaald.

Nu schijn je tegen inlevering van een geboortekaartje bij de Plus supermarkt en C1000 ook een doos te kunnen halen. Altijd leuk dacht ik zo ;)

Weten jullie nog meer bedrijven waar je grats spulletjes van kunt krijgen? Ben benieuwd! :)

2. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    die van de Plus is echt HUGE !! dus ik zou wel met de auto ofzo gaan hihi

kruidvat heeft nu ook zo'n tas met kortingsbonnen enzo toch?

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Op de site van Plus staat dat deze doos bezorgt wordt als je met een kaartje langs gaat. Is dat niet zo? Ik was namelijk van plan om er morgen ff heen te lopen.. Maar ik moet dus met de auto gaan?

Naar het Kruidvat heb ik ook zitten googlen, alleen ik vond info dat ze vroeger een doos hadden en nu niet meer... Kan jij ergens andere info vinden?

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je dochter!

Kruidvat heeft de mama-tas. Daar krijg je bonnen voor als je de extra voordeelkaart hebt. Weet niet of je daar nog gebruik van kan maken als je al bevallen bent.

Ik weet niet waar je ergens woont. Hier heeft de Jan Linders ook een doos. Zit geloof ik alleen hier in Limburg.

In mijn klapper staat nog een gratis mutsje van Welkom - Hummeltjekado - Voor een leuk kado met naam, een kraamcadeau, kraammand , geboortekado, knuffel met naam -> kaartje opsturen en Billy & Lilly ook een kaartje opsturen. PM me maar voor de adressen.

5. socoldasice

socoldasice Actief lid

13 jul 2011
    197
    0
    0
    Verzorgende IG
    Zoetermeer
    @ maartje ; oh geen idee eigenlijk?? vriendin van mij heeft hem pasgeleden opgehaald en het was echt een grote doos

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb een gratis mutsje met naam gehad nadat ik geboortekaartje had opgestuurd. Weet alleen niet weer welke site dat het was..

7. mamama

mamama Actief lid

5 mrt 2011
    151
    0
    0
    Ik weet ook niet of je nu die bonnen van de Kruidvat dan nog krijgt, ik heb die dingen vorige week op kunnen halen. Waren 4 bonnen:
    1 voor een shopper (die hadden ze niet), 1 voor een pak newbornluiers, 1 voor een flesje en 1 voor een tube zinkzalf. Vond het wel een leuk pakket.

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Die doos van plus is vrij groot en behoorlijk zwaar. Jan Linders is vergelijkbaar, wel met iets andere producten. C1000 weet ik zo niet of dat die wel of niet groot is.
    Van kruidvat heb ik vandaag opgehaald.

9. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik weet niet of jullie het belangrijk vinden, maar bedenk je wel dat "gratis" in dit geval vaak betekent dat je in feite je persoonsgegevens verkoopt in ruil voor zo'n doos, met als risico dat je spam krijgt per post en telefoon. :)

10. Eendje77

Eendje77 Lid

28 jan 2008
    68
    0
    0
    Ik heb ook de doos van de Plus en de C1000 gehaald. Van de Plus is inderdaad groot! En zwaar! (er zit oa 2 liter barleduc en een heel pak luiers in wat het zo zwaar maakt.) Bij mij paste hij wel onder in mijn mutsy wagen. Van de c1000 krijg je tegenwoodig een ruim gevulde tas. Bij de geboorte van mijn eerste kreeg je nog een doos (vergelijkbaar met die van de plus) maar nu dus een tas. Ik heb trouwens nooit iets aan reclame gekregen van de C1000 nadat ik de eerste keer een geboortekaartje heb ingeleverd. Nu ook nog steeds niets van de Plus trouwens en ik heb hem een week of 3 geleden gehaald.

groetjes Eendje

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
  12. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Ik heb bij c1000 en Plus een kaartje ingeleverd en ben echt nooit lastig gevallen via de telefoon want sta ingeschreven bij het bel-me-niet.
    En als ze iets naar mn huis willen sturen moeten ze dat lekker doen!
    Vond het beide hele leuke pakketten en ook lekkere dingen voor ons :p
    Ga ze na deze geboorte weer halen in ieder geval!

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    vraagje;
    Waar leveren jullie je kaartje in bij de c1000?Bij de kassa of staat daar een brievenbus voor of zo?
    En is dat bij alle c1000 vestigingen?

14. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap en daarna nooit telefoon gehad, wel reclame dingen via de post maar dat vind ik alleen maar leuk, vaak proefverpakkingen en bijvoorbeeld een bordje van Blue Band enzo

16. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier dan geen doos bij de c1000 gehaald maar wel bij de plus en jan linders, hier bij de kassa afgegeven en dan krijg je zo'n doos. Bij jan linders moet je volgens mij wel eerst iets via internet doorgeven.

17. zwendel

zwendel Niet meer actief

bij de kruidvat heb je zo'n kaart van kruidvat nodig tegenwoordig als je je dan registreerd kun je ook aangeven dat je zwanger bent en dat krijg je vanzelf bericht voor de tas en kortingsbonnen.

Deel Deze Pagina