opwarmen bevroren hapje

Discussion in 'Voeding' started by Cookie, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Hoe warmen jullie een zelfgemaakt bevroren groentehapje op?
    Laat je het eerst ontdooien of warm je het meteen uit de vriezer op?

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Ik haal het de avond van tevoren uit de vriezer en zet het in de koelkast. En wanneer ze moet eten dan warm ik het op in de magnetron.

3. sim

sim Niet meer actief

ja zo doe ik het ook, maar ben het ook wel eens vergeten eruit te halen, dan warm ik het op in een pannetje met water (daar zet ik het bakje dan in)

4. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Gaat bij mij gewoon uit de vriezer in de magnetron!

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Ik doe het ook vanuit de vriezer in de magnetron. Tussendoor even roeren en prakken een keertje, anders wordt het loeiheet.

6. eko

eko Actief lid

Jul 22, 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    ik haal het 's morgens uit de vriezer en 's avonds voordat hij moet eten doe ik het even in de magnetron.

7. emmie

emmie Niet meer actief

hier ook de avond/ochtend van tevoren in de koelkast leggen en s'avonds in de magnetron!

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik laat het ontdooien in de koelkast, dus inderdaad 's avonds uit de vriezer halen voor de volgende dag.
    Soms vergeet ik het, maar er zit een ontdooistand op de magnetron, dus die gebruik ik dan eerst voordat ik het hapje opwarm.

9. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik geef het mee naar het KDV en zet het daar in de koelkast. Zij warmen het op in de magnetron. Thuis haal ik het gewoon uit de vriezer. Eerst 2 minuutjes ontdooistand, doorroeren en dan voluit met tussendoor roeren.

Share This Page