Tis in ieder geval geen echte my litle pony, en volgens mij verschilt dat bij iedere mac toch ? Of heb ik het nu helemaal mis hihihi..
Geen idee, maar als je een 'verkeerde' krijgt en je laat het zakje dicht dan kun je hem altijd ruilen.
Hier vorige week een roze,denk deze week ook nog. Maar andere naast ons hadden een gele...en die kreeg mijn dochtertje ook!
Nee, het zijn natuurlijk niet de echte maar er staat niet op het speeltje zelf dat het van de mcdonalds is en zou toch wel graag de roze willen hebben... Ga dan toch van de week nog even kijken welke ik krijg.
Bij ons is het nu de blauwe maar dat is overal anders ligt er maar net aan hoe snel de happy meals verkocht worden
IK heb een roze........maar ik heb een zoon. Ze vroegen nog is het voor een jongen of een meisje maar dat mocht niet baten.
Ik dacht dat ze voor jongens iets van pokemon hadden... Hier wordt idd geen reclame voor gemaakt. McDonalds mag geen reclamemaken met speelgoed bij ongezond eten. Logisch lijkt me...
Oeh hebben ze my little pony ja? Wij gaan vanavond naar de mac, mijn zoon gaat uit zijn dak, dat vindt ie geweldig!!
Je kan gewoon vragen naar de variant die jij wilt. Scheelt weer... je zou toch maar telkens weer terug moeten naar de mac op de gok dat je nu bij je happy meal de juiste krijgt.