Geen zwangerschap cholestase, wel de symptomen ? En nu

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Froetsel, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou vanmiddag uitslag gehad blijk geen zwangerschap cholestase te hebben. Had wel ursofalk voorgeschreven gekregen dat verminderde de jeuk enigszins. Nu weer gestopt en ja hoor wordt gek van de jeuk kan ook tussen me oren zitten maar goed.
    Verder echt jeuk overal zelfs onder me voetzolen, boven buikpijn echt heel vaak dat zo een paar uur aanhoudt, vermoeid, ontlasting werd lichter maar sinds ijzer tabletten gewoon zwart.
    Ik weet het gewoon niet meer donderdag nu een gesprek maar goed veel verwacht ik er niet van gyn aan de telefoon zei tja je hebt geen cholestase dus het kan geen kwaad voor de kleine. Ja maar ik dan?

2. senta

senta Niet meer actief

En je hebt geen galstenen? Ik kreeg na een aanval ook steeds dag of 2 jeuk.

3. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe voelen galstenen heb wel echt buikpijn die komen en gaan voornamelijk boven buikpijn

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb dat ook zo op die manier gehad, ging bij mij vanzelf over na een week of 3, was echt verschrikkelijk!

5. senta

senta Niet meer actief

Het is veelal verschillend ik had ergere pijn in mijn rug en minder onder mijn borsten een beetje of iemand een riem spant en aantrekt zeg maar.

Wat bij mij heel erg symptoom was was mijn urine deze werd heel donker en mijn ontlasting was juist wittig erna heel licht en ook geen structuur meer.

Ik heb eerst een operatie gehad en 5 dagen gelefen een ercp nu klachtenvrij. ( afkloppen)

Deel Deze Pagina