misschien een domme vraag hoor, maar zijn er hoezen (badstof oid) voor gewone wipstoeltjes...heb gewoon zo'n standaard topmark wippertje...in het blauw o zijn er ander hoezen voor bijv de maxi cosi die eromheen kunnen
Ik lees mee.. Heb wel een universele maxicosi hoes..geen idee of deze zou passen..ga ik eens proberen!
Maxi cosie hoes kan, of hoes van het aankleedkussen. Stuk goedkoper. Zelf even gaatjes maken waar de riempjes door moeten.
Dacht zelf ook meteen aan de maxicosi hoes. Heb er laatst nog een gekocht bij het kruidvat voor een paar euro, misschien is dat een idee.
aaah super voor jullie antwoorden!!! dat bied mogelijkheden ga ook eens spieken bij mn vrienden van prenatal
Hier hebben we er ook eentje van de Prenatal (nu niet meer in gebruik). En wij hebben ook een topmark wipstoeltje. Past prima. (en zeker een aanrader als je hapjes gaat geven in het wipstoeltje!)
kan ze op de site niet vinden, als ik de zoekfunctie gebruik zie ik er 1 maar als ik er op klik doetie het niet...mimsschien binnenkort maar naar prenatal, dan weet ik iig dat het bestaat vond het al een wonder dat het stoeltje mn zoon overleefd heeft dat gaatie vast geen 2de x redden dus hoesje kopen dan maar he