http://www.sandalenshop.nl/ Ik weet niet of ze hier nu in de aanbieding zijn, maar hier bestel ik ze altijd! Birkenstocks rule! Groetjes, Josien
Echt heerlijk hè? Ik heb hele slechte voeten, dus moet altijd wel wat goeds aantrekken. Helaas dus niet zomaar ieder schoen of slipper aan mijn voet. Ik heb Tatami en Arizona slippers en zo met dit lekkere weer vind ik het zalig. Groetjes, Josien
In Roermond heb je (als ik het me goed herinner) een Birckenstock outletwinkel. Werkelijk in allerlei uitvoeringen, wist niet eens dat er zoveel van bestonden.
Ze zijn pas nog in de aanbieding bij de Makro geweest, vorig krantje geloof ik, dus je bent net te laat!
Ik heb de mijn vorig jaar gewoon in de uitverkoop gekocht bij een schoenenzaak hier in de buurt. Dus kijken waar ze birckenstocks verkopen en dan gewoon als de uitverkoop begint erheen!
Geweldige dingen, lopen heerlijk en zien er niet zo belachelijk uit als die croc's. Ik heb ze toen gekocht in een birckenstockwinkel in rotterdam. Geen idee waar ze in de aanbieding zijn, anders even wachten op de uitverkoop.
ik vind die birckenstork heidi klum collectie zo gaaf maar zo ontzettend duur denk dat me vent het aan zijn hart krijg als ik die bestel hahahaha
ik zag laatst iemand met die goude dingen. ik dacht echt: wie loopt er nou met zulke walgelijke dingen zag ik net dat het van de Heidi Klum collectie was ik heb ze ook een keer ergens in de uitverkoop gekocht in de nazomer (geen goude )
nou dat zei me nichie ook al hoor toen ik zei dat ik die wilde halen zegt ze gewooon nou dat doe je toch niet
hihi ze zijn zooooo fout dat ze eigenlijk toch wel weer heeeeeeeel leuk zijn haha! is het voetbed van leer, of ook van dat glimmende spul ....beter wel van leer anders glij je vlgs mij helemaal weg in de zomer op die dingen...
Volgens mij zijn alle voetbedden van kurk. Heerlijk hoor in de zomer, je plakt niet aan je schoen vast.