hallo! allereerst excuus voor de geen hoofdletters en misschien korte schrijfwijze. ik heb afgelopen vrijdag net voordat het surprise feest van mijn man begon (wat ik had georganiseerd) ben ik gevallen en heb ik mijn pols gebroken.... behoorlijk klote dus. nu heb ik mijn manager gebeld om me ziek te melden en ze zei nah blijf donderdag maar thuis maar zondag moet je weer komen... haar bedoeling is dat ik mijn normale dienst ga draaien en dat zou op die dag inhouden het gehele ontbijt verzorgen van een hotel met ongeveer 40 man in huis in mijn eentje!! nu heb ik haar al gemeld dat ik best bereid ben om te werken maar dat ik dat niet kan, haar antwoord was jaaaa maar je hebt 2 uur om het op het buffet te krijgen. ben ik nu gek of is dit te bizar voor woorden???
Ik zou heel hard gaan lachen en zeggen dat je nog niet eens in staat bent om je eigen ontbijttafel te dekken.
ik moest ook lachen want ik dacht eerst dat dat een grap was... heb der ook geprobeerd duidelijk te maken dat ik bij wijze van niet eens mijn eigen kont kan vegen.
dat heb ik vandaag gedaan. wil eerst langs de bedrijfsarts voor dat ik ook maar overweeg om nog te komen
baal gewoon van de extra stress die ze me nu bezorgt. ik kan niet voor mijn kinderen zorgen maar heeeeel weinig in het huishouden en nu ook dit gezeik erbij om nog maar te zwijgen over de pijn pffff
Is het je linker of rechterpols? En zit er gips omheen? Maar horeca en gebroken pols, geloof niet dat je überhaupt iets van je normale werk kan doen. En je moet nog oppassen dat je goede pols/hand niet overbelast.
Laat je vooral niet opjutten. Sommige managers proberen dit soort ongein nu eenmaal. Gewoon duidelijk zijn: NEE ik kan helaas geen buffetwerkzaamheden doen met mijn pols en buiten dat heb ik nu nog teveel pijn om überhaupt iets te doen, de breuk is nogal vers zoals je weet.
Haha hier moet je geen stress over hebben hoor. Zou hier echt om moryen lachen. Sls ze zo zou reageren moet je eigenlijk gewoon gaan en alles uit je handen laten vallen.. Nee zonder gein. De bedrijfsarts regelt dit wel met/voor je.
wat een rare verwachtingen heeft je manager.. zou er ook geen stress van hebben hoor, schiet je niks mee op en je manager heeft er ook geen last van..
Beterschap! Denk maar zo: Je manager heeft een probleem, niet jij (behalve je pols dan). Je manager probeert het wel jouw probleem te maken, maar dat is het niet. Er is tijd genoeg om vervanging te zoeken voor zondag. Wees duidelijk, zeg dat je niet kunt werken met een gebroken pols en dat ze iemand anders moet zoeken. Als je daar namelijk vrijdag mee komt, wordt je verweten dat je er te laat mee komt.