Hoi! Mijn zus gaat over een paar weken trouwen, het is bij ons de traditie dat we dan een boog, bij haar thuis, gaan zetten. We willen iets origineels maken (iets met ballonnen of zo), heeft er iemand tips? Liefs An
bij ons hingen er uitgezaagde ringen met onze voorletters erin, was erg leuk, we hadden er ook een boog bij maar niet met roosjes maar met geknipte rood en witte bekertjes!! Was erg mooi.
Dat ziet er leuk uit Deb! Zeker een idee, alleen jammer dat ze die vorig jaar ook voor ons hebben gemaakt... Liefs An
hmz andere kleur en soort balonnen ? rode en witte hartjes misschien met leuke linten van tulle valt niet mee he om iets te verzinnen maar als ik nog iets tegen kom laat ik het je zeker weten
wij hadden ook een boog met rozen en ballonnen op dit ballonnen stonden hartjes erg leuk om te zien en binnen was allen vesiert met slingers !
Andere ballonnen is ook wel een idee. Ik blijf een boog met ballonnen toch wel erg mooi vinden hoor! Nou ik zal het eens in de groep gooien. Bedankt voor het meedenken Liefs AN
Ik zou echter wel oppassen met slingers en bloemetjes van crepe papier, als het nat weer is (wat ik natuurlijk niet hoop) dan gaan deze afgeven en kunnen op die manier de jurk (en de kleding van anderen) verpesten. Bij ons slopen ze meestal de koniferen voor het groen (de basis) en gaan vandaaruit verder. Groetjes
Wij hadden een boog van coniferengroen versierd met echte rozen. We zitten hier in de omgeving met veel rozenkwekers en die geven afgekeurde rozen voor dit soort gelegenheden zo weg voor nop! Staat supergaaf met echt rozen, alleen natuurlijk wel heerl kort van te voren pas de rozen erin steken, anders heb je allemaal zielige treurrzozen. Denk dat het met dit weer geen succes is. Succes met het bouwen!!! Groetjes SAndra.