ik heb een tijdje geleden mijn duoseat van de mutsy weg gedaan. maar mijn oudste blijft helemaal niet op het plankje staan. dus wie heeft er nog een tweelingbuggy voor een klein prijsje? gewoon echt 2 buggy's naast elkaar. zodat ik even wat makkelijker ui t de voeten kan totdat de oudste wat beter blijft staan. evt ruilen kan ook, ik heb momenteel best veel te koop
Ik heb nog een duowagen Xadventure staan, mag voor weinig weg. http://www.zwangerschapspagina.nl/kinderwagens/332453-duo-wagen-xadventure-limegroen.html
bedankt maar ik wil max rond de 30 a 35 geven. daarnaast zag ik dat je zo,n 3 uur rijden bij mij vandaan woont dus dat word een beetje ver. toch bedankt voor je reactie
ja in principe wel. maar ik weet niet wat je hebt voor hoeveel en of je bereid bent om te verzenden? ik zit namelijk echt omhoog. mijn oudste dochter kan namelijk niet langer dan 10 minuten op het plankje staan ze is een paar maanden flink ziek geweest en kan het gewoon niet volhouden om te staan en haar evenwicht te moeten bewaren. ze zegt steeds mama ik moe, ik moet ook zitten ze vraagt ook steeds wanneer we weer gaan winkelen want we gingen altijd op zaterdag even een nabij gelegen dorp in. gewoon lekker een beetje de winkels langssjouwen maar dat gaat nu niet meer.