Hallo, Ik ben zwanger en ben zo emotioneel hoorde weleens dat veel zwangeren dit hebben. alleen ik denk zoveel aan mijn exman ineens Ik zie ineens alle herinneringen voor me en dat wat die allemaal voor ons deed om ons huwelijk te redden. toen der tijd (na vele gebeurtenissen) wilde ik t niet zien! Maar nu sinds ik zwanger ben voel ik me grotendeels verdrietig. ik kan hier niet met mijn huidige man over praten. dat je emotioneel kan worden tijdens de zwangerschap is bekend maar is t ook normaal dat je ineens gaat twijfelen en af en toe door je hoofd flitst" deze zwangerschap had met mijn exman kunnen zijn" Pffff t doet zo n pijn. Ondanks dat er veel gebeurt was en onze band geforceerd was had die toch heel veel goede en lieve dingen. maar dat zie ik nu pas, nu ik met mijn huidige man leef (die totaal anders is maar ook heel lief) Zijn er meerdere vrouwen die zoiets hebben (gehad) tijdens de zwangerschap? En blijf je je hele zwangerschap zo emotioneel?
Ik denk dat dat heel normaal is,..gelukkig heb je je gevoelens nu, want dan kan je het een plekje gaan geven. Succes ermee. Weet zeker dat het met je huidige man gaat lukken. Dit worden nieuwe herinneringen. Groetjes van Mitty.
Kennelijk hoort dat erbij. Heel veel vrouwen dromen over hun ex, volgens mij is het puur om af te sluiten. Ik heb ook veel over een bepaalde ex gedroomd en na een oaar weken kwam ik tot rust. Er is een reden dat we niet meer samen zijn, maar ik mag de mooie momenten die ik met hem had wel koesteren.
Ik denk dat je het aan het afsluiten bent, en dat is toch goed? In het begin van de zwangerschap droomde ik ook veel over een ex en moest ik ook ineens aan hem denken. Maar ik heb het nu achter mij kunnen laten en blijkbaar dus afgesloten. Ik denk dat voor jou hetzelfde geldt! Je hebt toch niet voor niets besloten om een kind te nemen met je huidige partner?
Heel normaal en het gaat over! bedenk dat dit hevig versterkte emoties zijn die rationeel denken wegduwt en andere emoties niet toelaat (zoals negatieve gevoelens over ex-man). Dat zijn emo-buien die passen bij zwangerschap. Doe je helaas niks aan. Bedenk dat wat je voelt, niet volledig waar is; het is zo versterkt dat je er niks aan mag/kan aflezen. Hormonen..
Alles kan ineens terug komen, wat vervelend dat het je zo bezig houdt! Hormonen versterken je gevoelens waarschijnlijk alleen maar. Denk dat goed over praten helpt, en nu snap ik dat praten met je huidige man waarschijnlijk lastig zal zijn.. maar al typ je het hier neer! Mag gerust.. misschien kan je het op die manier een plekje geven.