Ongelukje met de auto

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dreamchild, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoi meiden,

Ik ben nu 6 weken zwanger. Vanavond reden wij in de bus van manlief. Ik had uiteraard mijn gordel om. Bij het stoplicht konden we weer optrekken, maar moesten direct weer afremmen. Diegene achter ons had dit niet in de gaten en reed dus tegen ons aan. Weliswaar zachtjes, omdat we nog geen twee seconden konden optrekken (in bebouwde kom, dus wat zachter optrekken.) het was wel genoeg om mijn gordel in mijn buik te trekken. Kleine deuk in de auto, niet noemenswaardig.
    Sindsdien voel ik wat krampen en is het onder in mijn buik gevoelig. Geen bloedverlies ofzo. We liggen nu wel lekker in bed, nog steeds gevoelig. Ik weet dat beebje wel goed beschermd is, maar moet ik morgen voor de zekerheid bellen met vk? Dat ze Mss even kunnen kijken? Of is dat onzin?

2. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Ik zou het doen als je het niet vertrouwd, beter een keer teveel bellen, al is het maar om je gerust te stellen...

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Eens! De kans dat er wat mis is is heel klein maar lijkt me ook voor je eigen rust fijn om even te bellen met je vk

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Bij twijfel altijd even bellen ;)

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad even bellen!

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    kan heel goed spierpijn zijn van de gordel, helaas net in die streek. Gewoon even bellen, grote kans dat ze je gewoon via de telefoon gerust stelt want een echo zal wat vroeg zijn om alles te checken.

7. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik zou ook zeker even bellen, hopelijk kan de Vk je geruststellen!!

8. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Net gebeld! Ben er weer wat geruster op. Het kan idd van de schrik komen, dat ik ging verstijven. Zo lang ik geen bloedverlies heb, is het gewoon goed. Ben toch wel blij dat ik even gebeld heb. Dat zei ze ook hoor, ik mag altijd bellen. Ook als de pijn toch erger wordt. Maar voor nu, gaat het gewoon goed.

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar!

10. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Je mag altijd bellen als je je ongerust maakt!

Wil je toch even een hart onder de riem steken, ik was 11 weken zwanger toen ik aangereden werd, ook van achteren, ik stond zo goed als stil, de persoon achter me reed op me in met 70/80 km per uur... Alles is goed gegaan!! Ook de gordel op buik gehad, en vooral heel erg stijf geweest, de week daarna, maar VK zei ook dat je beebje over het algemeen heel goed diep beschermd zit! :)

Liefs,

Deel Deze Pagina