hoi meiden, Ze hebben mij vanmorgen proberen te strippen met 40 weken. Had last van mijn stuitje (al paar dagen) en was het helemaal zat. Nu ishet niet gelukt en dat zat er natuurlijk in. Er was geen ontsluiting maar de baarmoedermond was wel zacht/week en heel kort. Heb ik nu helemaal geen kans op bevallen of kan het nog gewoon beginnen?
Ja tuurlijk kan het nog beginnen! Ze hebben in ieder geval "gevroed" dus dat kan ook net het zetje zijn! Ik duim voor je
Hai meid, Ja ieder lichaam is anders he. Strippen is volgens mij proberen om iets wat eigenlijk en onbewust al begonnen is te versnellen. Als je dus niet gestript kon worden omdat je nog niet voldoende ontsluiting had, dan lijkt mij dat de kans niet groot is dat je door het strippen snel gaat bevallen. Je kan wel natuurlijk ineens alsnog vandaag of morgen bevallen. Het is gewoon niet te zeggen. Ze hebben mij twee keer geprobeerd te strippen maar bij mij ging het ook niet doordat er geen ontsluiting was (maw ik zat nog potdicht). Ze hebben bij mij eenm poging gedaan met 40,4 en 41,1 en ik ben uiteindelijk pas met 41.5 bevallen.
dankjulliewel. ik hoop dat het spontaan zelf zal beginnen. IK dacht dathet bij de tweede gewoon wel sneller zou gaan, maar op dit moment lijkt het er niet op. Heb ook weer ontzettend veel vruchtwater en de kleine heeft het wel lekker daar.Heb wel erg veel last van harde buiken,m aar dat heb ik al meer dan een week. Zelfs op de ctg was dit duidelijk te zien.
Hoi dames, Je kan idd alleen gestript worden als je baarmoedermond al wat openstaat (dus al wat ontsluiting heb) Ze masseren dan je baarmoedermond als het ware een beetje los, waardoor er een stof vrijkomt die de weeen natuurlijk op KAN wekken, dit gebeurt (helaas) niet altijd. Mijn kids vonden het beide goeg genoeg in mama's buik. Bij de eerste ben ik met 41 weken en 3 dagen gestript, 3 dagen later begonnen pas de weeen. (ben ook nog met 40 weken en een paar dagen gestript, maar dit haalde niks uit, baarmoedermond was dus ook nog gesloten) Bij de 2de ben ik met psies 40 weken gestript, ik had toen al ontsluiting van 2 cm. Uiteindelijk kreeg ikl ook pas weer 3 dagen later weeen. Het kan dus nog en je kan altijd nog bij de volgende controle nog een x vragen of ze willen strippen...baat het niet dan schaad het niet
Ik ben gisterenochtend om 10.30 gestript met 40+1 maar helaas ook geen resultaat. Ik had 1 cm ontsluiting en wel een verweekte bmm. De verloskundige had ook goede hoop en verwacht dat het niet lang meer duurt. Ik heb last van bekkeninstabiliteit en loop al weken voorweeën, ook vandaag is dit niet anders, maar doorzetten doet het vooralsnog niet