Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een leuke meisjes naam. Nu hebben we er een gevonden die we allebei erg leuk vinden maar mijn vriend vind Felin leuk, maar ik vind Feline leuker. Wat vinden jullie, liever leuker, stoerder of mooier klinken?? alvast bedankt
Hoe zou hij Felin uit willen spreken? Ik vind zelf Feline (met de -e ook uitgesproken) trouwens leuker.
Feline vind ik leuker, klinkt liever Ik neem aan dat je je man zijn keus uitspreekt als fee- lin? Dat is wel stoerder, maar mijn voorkeur is Feline
Ja mijn man zou het uitspreken als Fee-lin idd. Ikzelf vind Feline ook leuker en wat zachter klinken.
Feline vind ik mooier. Felin vind ik alsof het een afkorting/"niet af" is.. Dan zou ik er eerder Faylin van maken
Hmm de eerste gedachte die in me op zou komen bij de naam felin... Ik zou aan een jongen denken.. Dus ik zou voor feline gaan
feline is een mooie lieve naam, Felin vind ik niet leuk. Je kunt qua uitspraak wel kiezen bij Feline voor [feline] vind ik het mooist en voor [felien].
Felin komt op mij over als jongensnaam (zoiets als Felix). Maar misschien leg ik de klemtoon dan verkeerd? Feline is mijn smaak niet, maar er zijn heel veel mensen die het een prachtige naam vinden.