Hoi meiden, EIN-DE-LIJK, heb ik na 5 clomid kuren een goede eisprong gehad. Alleen daarom ben ik al heel erg blij. Ik besefte pas een paar dagen na m'n eisprong, dat ik nu ook zwanger zou kunnen zijn..... Normaal gesproken ( als ik een spontaan niet krachtig ei heb ) heb ik een LF van 13 dagen en zakt mijn temp vanaf dag 11/12. Gister, op 12 dpo, zakte mijn temp naar 36.72 en daardoor dacht ik: einde oefening, ga zaterdag gewoon ongestgeld worden. Tot mijn verbazing is mijn temperatuur vanochtend weer omhoog geschoten naar 37.07. Wat denken jullie van m'n kaartje?
Hoi meid, hoop dat het bij jou wel iets goeds betekend, ik heb de vorige ronde ook een tempdip gehad op 11 dpo maar ik ben helaas toch ongesteld geworden. Kijk maar: 21d215 Ovulation charts on FertilityFriend.com Duimen draaien voor je! Groetjes
Hij ziet er op zich goed uit, maar tegelijkertijd wil het (helaas) ook niets zeggen. Ik duim voor je!
Ik wacht het nog even rustig af tot morgen, maak me geen illusies . Als m'n temp morgen nog hoog is, ga ik testen denk ik.
ZIet er inderdaad hoopgevend uit...het zegt helaas niet altijd wat...succes met wachten, ik hou je in de gaten en duim met je mee!
Oké, ik ben heel eigenwijs geweest, ik had nog 1 kruidvat test liggen, stellig ervan overtuigd dat ik niet positief zou testen ( al helemaal niet met middagurine na een paar sloten thee ), maar wat schetst mijn verbazing......een licht roze 2e streepje!!!! Ik kan het niet geloven!!!! Ga nu naar Kruidvat nieuwe halen voor morgen ochtend!
Wow stoer! We gaan gelijk op, ik zit ook op 12dpo vandaag. Dat tempen is bij mij ook nog best spannend. Hopelijk heb je morgen weer zo'n mooie test!
Ik heb vanochtend nog een keer getest met kv2v5, m'n streepje was iets duidelijker, meteen een digitale tegenaan gegooid, verschijnt er helemaal niks in het scherm....nou moe! Zojuist een nieuwe gehaald en meteen gedaan ( ik weet t, heb geen geduld ) en........*tromgeroffel* ZWANGER 1-2 !!!!!!! Zo nu kwam het pas echt bij me binnen. Even een potje gejankt en nu heb ik een smile op m'n gezicht van oor tot oor, die er hopelijk de komende 36 weken niet vanaf gaat!