Manier van tempen

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Manon F, Jan 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik ben het met Krabje eens... gewoon in bed tempen.

Trouwens: oor en mond zijn zeer onbetrouwbaar. De ene nacht lig je met je mond open, de andere niet... de ene nacht lig je meer op je linker- en de andere meer op je rechteroor.

Rectaal of vaginaal zijn het meest betrouwbaar. En daarbij maakt het totaal niet uit welke van de 2 je kiest, ze zijn even betrouwbaar.

2. wannabemum

wannabemum Actief lid

Jan 14, 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    @Krabje: Nee ik ben nog nooit bij een gynaecoloog geweest nee...
    Maar bedankt voor de tips meiden, ik blijf lekker @ mijn warme nest tempen!!!! ;) Toch vraag ik me af of het dan dus wél kwaad kan dat ik 's nachts of een of twee uurtjes voor mijn tempen moet plassen en dan wakker lig... Daar kan ik niks aan veranderen, ik ben niet zo'n doorslaper... :)

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Rectaal. Dat omsluit de thermometer namelijk nauw en is dus heel nauwkeurig.
    Je vagina is iets wijder en het scheelt al in temperatuur of je toevallig tegen de wand aan zit of in het midden. In je kont kan ie geen kant op en dus weet je dat je altijd goed zit ;)

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik temp altijd onder mijn oksel :) klopte tot nu toe eigenlijk altijd. oor thermometers vertrouw ik niet. bij mijn moeder in het ziekenhuis had ze in 1 oor koorts, en de andere niet?

Share This Page