Mank lopen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sm1990, Jun 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Update.
    Hij is wel gewoon levendig nog steeds geen koorts. Mank en sloffent / dronken loopt hij nog steeds terug geweest bij de kinderarts vandaag.
    Als het maandag niet over is dan gaan ze een katheter inbrengen en op ziektes testen die niet zo leuk zijn.
    Ik hoop echt dat t over gaat voor maandag...
    Ik wilde t liever vandaag al maar ze zei straks is het niks en dan doen we voor niks al die dingen met hem daar heeft ze wel gelijk in.
    Die week zal ook niks meer uitmaken als het wel wat ernstigs is.
    Word een lange week :( maak me extreme zorgen.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoe is het gisteren gegaan? Moet hij al die onderzoeken ondergaan? Ik hoop echt voor je dat het nu wat beter gaat...

Edit: oh wacht ik zie nu dat je volgende week maandag bedoeld? Ik was er even niet bij met de dagen. Pff een hele week afwachten dus. En ik zie nu dat je zwanger bent, wat vreselijk die stress nu. Trek je het een beetje?

3. maliro

maliro Niet meer actief

Spannend. Hopelijk is het snel voorbij en hoeven die onderzoeken niet

4. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Ja weer n hele week wachten! Baal ontzettend hiervan. Eerst lig ik int ziekenhuis met hg en nu dit weer geniet totaal niet van mn zwangerschap op t moment en dat zou wel moeten!
    Dit word een hele lange week... :(

5. maliro

maliro Niet meer actief

Hoe gaat het nu? Zie je al verbetering?
    En hoe is het met jezelf?

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is er al een scan gemaakt van zijn hoofdje om toch iets in het hoofd uit te sluiten?

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vraag dit omdat ik het dronken loopje erg verdacht vind.
    Ik heb het idee dat ze alleen maar bezig zijn met zijn heupen maar niet elders zoeken?
    Klopt dit?
    Welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling?

8. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    In den helder,
    Ik heb aangedrongen op een consult morgen dus morgen kunne we terecht en laat me niet wegsturen wil indd scan van hoofdje en algeheel bloedonderzoek!
    Ik ben nog altijd siper bezorgd. Met die kleine is gewoon alles goed op t lopen na is hij gewoon aan t spelen, lopen alles!

9. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Ben enorm bAng wat er uit gaat komen, zit me constant in t hoofd dat ik hem kwijtraak ofzo geen idee waarom precies heb een naar gevoel!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Sterkte meis!

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Succes en sterkte vandaag bij de afspraak. Hopelijk krijg je de scan voor elkaar. Het lopen is dus nog niks verbeterd?

12. Pien120213

Pien120213 Actief lid

Oct 22, 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte vandaag! Ik hoop echt dat het niks ernstigs is!

13. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Opgenomen voor 24uurs urine om neuroblastoom of tumoren uit te sluiten, en hooelijk krijgen we morgen te horen of er een mri binnekort gemaakt kan.
    De uitslag duurd wel minstens 2 weken! Maar er word dus aan gewerkt!

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goed dat je zo doorgezet hebt! Sterkte, het worden nog een zware 2 weken.. de arts begreep je zorgen dus?
    Houdt je zoontje het een beetje uit in het ziekenhuis?

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Sterkte, hoop dat het allemaal toch meevalt... Is wel lang wachten, maar als hij snel de mri krijgt en ze zien duidelijk iets krijg je wel snel de uitslag. Bij mij man vorig jaar mocht hij meteen bij de arts komen en blijven voor opname (maar mijn man zei ja dag, ik ga nu naar huis en kom morgen wel terug ;)). Mijn man had trouwens een ontsteking in zijn rug, met vlagen koorts en veel pijn. Hoop voor jullie dat het zoiets is en geen kanker. Die ontsteking was ook rot (6 weken plat in het ziekenhuis) naar natuurlijk veel en veel beter dan kanker...

16. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Mri indd snel uitslag als er iets is maar met die urine niet. Zijn speciale tests.
    Ze begreep zeker mn zorg ze wilde meteen onderzoeken had andere arts nu!

17. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Is hier een speelkamer dus voor hem is het hier geweldig! En hij heeft een plaszakje dus geen katheter was ff spannend of t zo ging lukken maar het lukt!

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Fijn dat er een speelkamer is en dat hij geen katheter hoeft. Hoe is het nu, heb je al duidelijkheid over een mri?

19. maliro

maliro Niet meer actief

Spannend. Hopelijk alleen maar goed nieuws

20. sm1990

sm1990 Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    9
    18
    Hij moet 28 juni een mri scan onder narcose. Wel zielig, maar het is voor t beste.
    Hij is verder gewoon zoals altijd lekker spelen zelfs lopen alles maar heel raar lopen verder klaagt hij nergens over.
    uitslag van de urine kan zelfs tot 6weken duren echt lang! moet op een lange kweek gezet.
    ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn.. maar het is moeilijk als ik hem steeds zo zie lopen. Dan kan ik het niet uit mn hoofd krijgen.

Hij loopt heel onstabiel en beetje hinkelend ofzo moeilijk uit te leggen.

Share This Page