Gelukkig is hij verder zoals altijd. Maar ik kan me voorstellen dat je je er echt niet lekker bij voelt. Vervelend dat alleen zo lang duurt! Maar er wordt nu in ieder geval wel goed naar hem gekeken. Sterkte!
Lees nu je topic, snap dat je super bezorgd bent... goed dat je je gevoel volgt, blijf dat vooral doen! veel sterkte!
Ik moest ineens aan dit topic denken. TS, gaat het inmiddels beter met je zoontje? Heb je al uitslagen gekregen?
alle uitslagen gekregen vandaag alles was goed de mri en de urine. hij loopt weer normaal het is een raadsel wat het is geweest! ik ben enorm opgelu ht!!
Ha TS, ik zie dat het gelukkig over is, maar ik moest gelijk aan mijn dochter denken Zij heeft na en periode van veel ziek zijn ook een dag of 5 mank gelopen. Het is al even geleden, maar schijnt vaker voor te komen na een infectie Net even gegoogled volgens mij was het dit: Coxitis fugax. Het komt vooral bij jonge kinderen voor en is niet zo zeldzaam. Ook huisartsen zien deze tamelijk onschuldige afwijking zo af en toe. Voorafgaande aan de pijn in de heup is er soms een gewone virusinfectie geweest. Misschien als reactie hierop raakt het gewrichtskapsel ontstoken. Er komt vocht in het gewricht en er ontstaat pijn. Er is hooguit lichte koorts. De pijnklachten duren een aantal dagen, soms langer en zakken dan net zo af als ze zijn gekomen. Het laat geen schade na aan het gewricht. Als de diagnose zeker lijkt hoeft geen aanvullend onderzoek meer plaats te vinden.
dat was het niet hij heeft een foto en echo gehad van de heupen omdat ze dit indd dachten. hij had ook geen pijn
hoe blij als we waren dat er niks uit de mri kwam van zoontje. en niks uit de urine. zijn we weer terug bij af weer hoge koorts geen oorzaak te vinden nu 11e maand op rij. kunnen er niks mee... geen oren geen keel niks. is day herkenbaar voor mensen hier hoge koorts en niks kunnen vinden?? wil weinig drinken...en eten. zoals altijd met die koorts maar geen keelontsteking oid. lopen zwalkt hij weer een beetje hoop zo dat dat niet weer heel erg word..... is verder beetje hangerig maar wel gewoon op school geweest op aanraden van school en dokter. ging prima verder...