Ziek meisje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Me26, Jul 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Ons meisje van ruim 2,5 is goed ziek. Dat is is nieuw voor mij, gelukkig is ze nog niet eerder zo ziek geweest.
    Geen koorts, wel verhoging nu.
    Houdt niets binnen. Drinkt wel goed, vraagt ook elke keer om water, maar dat komt er dan weer uit na een tijdje.

Iemand tips? Kan ik haar iets geven wat kan helpen? Gezien dat ze dus niet heel veel vocht binnen kan houden? Ze slaapt veel, komt verder niet suf over als ze wakker is. Ik maak me vooral zorgen betreft het drinken.

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,779
    1,131
    113
    Female
    Kijken of ze ORS wil en dan elke keer maar een theelepeltje!
    Lijkt niet veel, maar dan is de kans wel groter dat ze het binnen kan houden!

Heel veel beterschap!! Vreselijk naar als je meisje zo ziek is!

3. Frisbie

Frisbie Bekend lid

Apr 3, 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Toen onze dochter niets binnen kon houden, adviseerde de kinderarts appelsap en dat aanlengen met water. Krijgen ze toch nog suikers binnen.

4. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Beterschap! Als ze geen ors wil kan je nog waterijsjes proberen (suiker), en heel erg verdunde bouillon (zout).

Toen dl buikgriep had, duurde het een paar dagen voor ze weer andere dingen binnen kon houden (yoghurt, naturel chips en gewone soep).

5. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Idd probeer om de 5 minuten een theelepel ors sterkte en beterschap!

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Bedankt voor de tips. Ors had ik niet meer. Gaat mn man zo halen. Waterijs net wat likjes gegeven. Ze geeft niet direct over, dus hoop dat er elke keer toch wat vocht in blijft.

Share This Page