Ik gebruik tegenwoordig van Etos eigen merk xtra lash volume mascara. Ik vind dat deze best wel klontert. Ik ben op zoek naar een mascara die dat dus niet doet. Moet ik dan voor de A-merken gaan? Of zit daar ook nog veel verschil tussen?
Ik heb nooit een mascara die klontert. Gebruik wel altijd een a-merk. Nooit een vast merk omdat ik de perfecte mascara nog steeds niet gevonden heb
Ik he wel eens gehoord dat het klonteren kan komen door het stokkie te vaak in en uit te doen. Geen idee of dat waar is. Ik heb trouwens ook vaak de etos eigen merk en ben er qua kwaliteit en prijs verhouding best tevreden over. Klontjes vallen hier wel mee.
Ik heb nu deze https://www.kruidvat.nl/essence-maximum-definition-mascara/p/1373905 Was er eerst heel tevreden over, maar nu wat minder. Dus ook weer op zoek naar een andere.
Ik gebruik ook etos eigen merk mascara en ik heb geen klontjes. Ik ben er erg tevreden over. Hiervoor had ik 1 van L'oreal Paris, een zwarte met gouden dop. Die is ook erg goed.
Ik heb essence, all eyes on me waterproof Beval me prima, en klontert bij mij niet Weet niet of je je mascara pomt, maar daardoor gaat ie dus klonteren Had ergens op een site gelezen dat als je mascara klontert en er niet zoveel meer in zit, dat je je mascara even in het warme/hete water kan doen dan wordt het weer vloeibaar, wel dop er goed op draaien
De perfecte mascara is van max factor 2000 calories. Die met het gebogen borsteltje. Geeft niet af, klontert niet, en je wimpers krijgen een mooie krul (hoe noem je dat, wat je ook met zo'n tangetje kunt doen) Ik gebruik hem al jaren, vaak heb je bij de kruidvat 2 halen 1 betalen, en sla er dan altijd 2 in. Kosten normaal een 10tje ofzo.
De perfecte mascara voor mij is die van chanel. Je legt er wel wat voor neer maar dan heb je wel de mascara die zijn werk wel doet.
Ik ben erg tevreden met die van de Hema (maakt niet uit welke). Bij mij klontert mascara bij een dikke laag zeg maar.
Ik wissel mijn mascara's vaak af, maar mijn favoriet is toch wel Dior Iconic Overcurl. Ik gebruik altijd verschillende a-merken, maar blijf het meest hangen in de Dior mascara's..
Ik heb veel mascara's gebruikt. Wilde graag meer volume zonder klontjes, en echt er is zooo veel verschil! Het een tijdje de Max factor falsh lash effect mascara gebruikt, das best een goede! Geen klontjes! Maar nu ik de Max factor exces volume mascara heb (met 2 componenten) zie ik duidelijk veel meer volume! En zonder klontjes!!! Zou je dus een van deze 2 aanraden!
Ik gebruik nu zelf MAC, maar een goede goedkopere mascara is maybelline great lash (roze/groene verpakking) wordt ook heel veel door visagisten gebruikt.