Wie nog meer bruinverlies met stukjes voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aily, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hallo dames!

Wie heeft er hier nog meer last van bruinverlies met bruine stukjes erin (soort van kleine vliesjes?!) voor NOD?

Ik had dat vorige maand en deze maand weer (alleen deze maand wel veel minder hevig dan vorige maand). Het rare is dat ik eerst wat lichtroze bloed verlies op ong. 6dpo en een dag daarna begint het bruinverlies met die stukjes.

Iemand een idee wat dit is/hoe dit komt? Kunnen dit vmk's zijn? Het is helaas op 8/9 dpo nog te vroeg om te testen..

Grts,
    Aily

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik weet nie thoe het komt, ik weet alleen dat ik het ook af en toe heb zoals jij beschrijft maar meestal gewoon eerst rose verlies en dan bruin en dan ongi.
    Ik ben jammer genoeg nog niet zwanger (al 19 maanden bezig)

3. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Hey flippo!

balen dat jullie al zo lang bezig zijn.. :( ik hoop op een plakbeebje in 2011 voor jou!!

heb jij dat dan ook vanaf ong. 1 week voor nod? erg vervelend, lijkt net n innesteling.. heb jij ook die kleine stukjes? heb je dit al eens voorgelegd aan je gyn? (denk wel dat je al in t ziekenhuis geweest bent?)

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Aily: Inderdaad ongeveer vanaf ene week voor NOD, niet iedere ronde maar wel erg vaak. Heb het inderdaad al eens bij de gyn voorgelegd en die zegt dat t geen kwaad kan maar kan mij ook geen antwoord geven wat t nu precies is jammer genoeg.
    De ene gyn doet er niets aan en de andere gyn geeft er utrogestan voor (progesteron bolletjes die je vagniaal inbrengt), maar daar zijn de meningen erg over verdeelt.

5. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hoi Aily wat jij omschrijft heb ik altijd voor ik ongesteld wordt. Als ik dat niet heb, heb ik meer hoop, dan als ik het wel heb.

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik toevallig! Vanmorgen bij het plassen dacht ik dat ik ongesteld was.....maar het blijft bij bruine afscheiding (dpo13) Ik denk dat ik morgen ongesteld ga worden, maar hoop natuurlijk op een innestelingsbloeding:)

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik herken dat ook!
    Soms zomaar een maand of twee niet, en dan opeens weer meer dan een week voor mijn menstruatie!
    Grrrrrr, echt frustrerend!
    Ook al wordt er door iedereen gezegd kan geen kwaad en je kunt gewoon zwanger zijn, bij mij betekent het gewoon over en uit.
    Het is dan bruin, en soms stukjes (yek) en soms ook een soort draadjes wat mij altijd aan van die lange dunne spinnenpoten doet denken!
    En na een week volgt altijd toch een heftige ongesteldheid.
    Ik heb ook nog nooit eerder iemand gesproken die met dit 'bruine' gebeuren wel zwanger is geworden.
    Graag reacties als je het tegendeel hebt bewezen :)

Toen ik dit vertelde bij de gyn, reageerde ze (ze was niet erg in haar hum), ja dat weet ik niet hoor, dat kan van alles zijn!
    Lekker opbeurend!

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    die stukjes waar jullie het over is slijmvlies wat in je baarmoeder zit op moment van sprong en daarvoor is aangemaakt....dit zorgt ervoor dat zaadjes goed blijven plakken. tijdens de sprong kan er een bloeding optrden die door je baarmoeder komt en uiteraard kan dan slijmvlies meekomen...kan idd niet zo veel kwaad..gebeurt ook wel eens bij innesteling...

9. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb dit ook, soms ook wel een week voor mijn NOD. Voor mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet, was altijd keurig.
    Maar waarom nu wel? Denk dat ik ook maar eens een afspraak ga maken bij de huisarts, je hoort zoveel verschillende verhalen, de een zegt dat het geen kwaad kan, de ander zegt dat je dan moeilijker zwanger kunt worden. Frustrerend;)

10. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit meestal 1 dag voor mijn menstruatie.
    Momenteel heb ik al 4 dgn bruin/rood afscheiding/bloed, nog geen maandverbandje vol. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Deel Deze Pagina