Mankeer ik iets?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pluis81, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

fijn dat je ha je serieus neemt! hopelijk valt het mee. ik vond ook niet iedere maand een ei, vaker niet dan wel, en ben toch 2x super makkelijk zwanger geraakt.

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Weer even een update:

Vanmorgen belde de huisarts,ze had de uitslagen binnen.
    Ik ben niet zwanger maar dat wist ik al 100 % zeker en ik heb ook geen chlamydia. Met dat tweede was ik toch wel heeeel blij!
    De volgende stap is voor mijn vriend een zaadonderzoek en nadien voor mij wat inwendig onderzoek zodat duidelijk wordt welk traject we in gaan.

Wat betreft de menstruatie die uitblijft zei ze dat dit altijd een keertje kan voorkomen en dat ik het nog eventjes moet afwachten. Ze verwacht dat ik nu een ronde heb overgeslagen en de volgende keer (zou over 9 dagen moeten zijn) gewoon weer ongesteld word.

Ik ben erg blij maar tegelijkertijd ook bang dat het balletje nu gaat rollen! Het is toch wel spannend allemaal!

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ik heb even terug gelezen en kan me erg vinden in jou onzekerheid Pluis.
    Ook ik ben in Maart gestopt met de pil en ben nu nog maar 4x ongesteld geweest. Inmiddels wacht ik al meer dan 4 maand op een menstruatie. Afspraak by de Gyn staat in elk geval gepland. Ik heb ook erg myn twyfels of ik wel een eisprong heb. Ik lees veel verhalen over; rekbaar slijm/rauw eiwit waar je slierten van kan trekken (hahaha heerlyk die details), nou dit heb ik zelf nog nooit mee gemaakt of maar iets tegen gekomen wat er op lijkt.
    Heb uiteraard de symptomen van PCO opgezocht; overgewicht heb ik niet, eerder ondergewicht, geen overbeharing. Op het moment krijg ik wel steeds meer last van onderhuidse bultjes/puistjes. Kortom; ik denk ook regelmatig; komt onze wens uberhaupt uit.
    Vind het erg spannend wat de uiteindelijke uitslag van de Gyn is, we zullen zien.

Ik lees dat jy eerst een zwangerschapstest hebt gedaan en een Soa test en het zaad van je vriend wordt gecontroleerd? Bij mij heeft ze helemaal niks gedaan. Misschien dat ze dit by de Gyn doen, geen idee

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Sorry Rianne,ik lees je bericht nu pas..:)

Akelig he,die onzekerheid of het allemaal wel goed gaat komen..
    Het vervelende is dat we nu niets kunnen doen behalve afwachten hoe het gaat lopen.

Ik heb ook geen idee waarom jouw huisarts die testen niet heeft laten doen en die van mij wel. Ze vertelde wel dat het haar een aantal keer is overkomen dat iemand tóch zwanger bleek en dat wilde ze nooit meer laten gebeuren. Misschien is dat de reden?
    Die soa-test was om te kijken of daardoor mijn menstuatie zo lang uitblijft en ja,die bloedtest eigenlijk ook..

Het gekke is ook,toen zij mij belde om de uitslagen door te geven, gaf ze zelf aan dat ze vond dat we al wel lang genoeg bezig waren en dat het tijd was om het één en ander te laten onderzoeken.
    Fantastisch toch,zo'n meedenkende huisarts!:)

Deel Deze Pagina