zowat elke dag worden we wel een keer gebeld door een heel vreemd nummer wat begint met 0034... heb het gegoogled en het nummer komt vanuit spanje? heb ook weleens opgepakt maar dan hoor je niks... hebben meer mensen dit? of zullen hun gewoon een slechte lijn hebben en verkeerd verbonden zijn?
ja zoiets heb ik ook een keertje gehad, volgens mij was het een tijdje en toen is het zelf gestopt. maar weet niet wat het was en of dit bij jou ook het geval is
Is het op je mobiele of op je huistelefoon? Idd even je provider bellen. Zij kunnen je vaak wel meer informeren.
op de huistelefoon... en elke dag word er gebeld vanaf dat nummer... best vreemd want we kennen niemand daar in spanje die ons wil bereiken.. kan een provider daar wat mee dan?
haha dan hebben ze een dure telefoonrekening... heb namelijk eens opgepakt en hoorde niks dus gewoon neergelegd en 41 min later hadden ze nog niet opgehangen....
Niet toevallig een al wat oudere man met cape en mijter? Grapje hoor... Wij werden een tijdje geleden steeds gebeld door een onbekend nummer. Als we opnamen hoorden we niets. Heb op den duur KPN gebeld, maar kreeg als antwoord dat zij niks kunnen doen. Ik moest wel de tijden opschrijven en dan zouden ze heel misschien iets kunnen (wat, werd niet verteld), wanneer het heel vaak gebeurde. Verder werd me verteld dat ik er dan maar mee naar de politie moest..... dat vond ik zelf dan weer lichtelijk overdreven. Maar, het gekke is..... sinds ik hen heb gebeld, is het niet meer voorgekomen.
Het klopt dat je dan de tijden enzo op moet schrijven, het liefst nog een nummer erbij. Op het moment dat jij het dan terug stuurt, gaat KPN kijken wat ze ermee kunnen, dus nummer blokkeren bijv. Of contact met diegene opnemen als dat mogelijk is. (werk zelf bij KPN). Tjah, politie heeft idd geen zin, want zij verwijzen je weer naar je provider vaak, tenzij je wordt bedreigd ofzo.
Kan je niet het nummer laten blokkeren, als het nummer toch al bekend is. Dalijk is het zo'n telefoontje die jij zelf betaald als je opneemt? Mijn vriend heeft ook iets doms gehad met zn mobiel. Elke keer werd er anoniem gebeld, maar niks gezegt. Ging die later zitten schelden door de tel, zn tel aan laten staan als er werd gebeld enz. Maar hij kreeg dr genoeg van en verschillende keren provider gebeld, die zeiden dat hij de tijden op moest schrijven en dat een tijdje bij houden, dan konden hun het uitzoeken. Ging een tijdje overheen, netjes tijden bijhouden. Ga ik even zitten rotzooien op zn tel om beveiliging te veranderen of dat lukte want elke keer schiet die tel aan van zn beveiliging af. (samsung jet,zwak punt van die tel) Druk ik aan de zijkant op een knoppie gaat een paar sec later ineens zn tel af....anoniem. Bleek dat er een knoppie opzit die zo'n fakecall ken doen, dat je zogenaamt gebeld word! Heeft ie zich daar al die tijd druk om gemaakt dt ie gebeld werd, hij was t gewoon zelf. Als die dr over nadacht ging hij eigenlijk alleen bellen als ie in zn broek zat en nooit op tafel lag. Daarom krijg je dr ook een gebruiksaanwijzing bij om te lezen wat je tel kan. Maar nee hoor, ik leer het gaande weg wel als ik m gebruik zei hij altijd.
vandaag ook al 3 keer gebeld door een 0034 nummer. Ze vroegen naar de eigenaar van het bedrijf in het engels en toen hoorde ik niets meer. Later nog 2 keer en toen hoorde ik helemaal niets meer. Vaag!
oh dat is wel vaag, mijn man heeft wel een eigen bedrijf... jouwn man ook dan? of bedoel je het anders?
Hahaha dat had mijn vriend ook En iedere keer was het vloeken als hij weer "gebeld" werd totdat hij er achter kwam dat hij het zelf steeds was
Ik heb wel eens gehoord, dat mensen vanuit het buitenland bellen en dan via jou telefoonrekening geld "verdienen".. Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet maar weet wel dat je niet op moet nemen!!
@mora27 We hebben dit nummer overgenomen van mijn schoonouders en zij hadden voor 15 jaar geleden wel een eigen bedrijf. Het nummer waardoor wij zijn gebeld is 003475622648 Vorige maand ook al zo'n vaag telefoontje gehad in het engels dat we een geweldige prijs hadden gewonnen, hd niet iemand aan de telefoon was een bandje. Heb toen de verbinding verbroken.