Ja hij beweerd dat hij het echt niet erg zou vinden als ik dat met een collega zou doen. Hij vertrouwd mij.
als t klinkt naar vreemdgaan, ruikt naar vreemdgaan en lijkt op vreemdgaan dan IS het vreemdgaan. Samen aan t werk right now?! My ass! Zou r heen rijden nu als ik jou was. Jij bent veeeeel te coulant en te aardig nog voor m!!!!
Nope, niet normaal en dat zou je man ook moeten vinden. Dus ook al stuurt ze hartjes naar jan en alleman, hij kan aangeven daar niet van gediend te zijn. Maar laat hem eerst maar zoeken naar z'n ballen...
Waarom heeft hij hun hele geschiedenis van de app verwijderd dan, als ze hem toch nog steeds appt. Heb je alles gelezen? Daar kun je ook veel uit halen. Hoe hij er op reageerde enzo.
Maar wat is dat voor een vrouw eigenlijk...wat met alle mannelijke collega's appen. Zal gezellig zijn op het werk daar.... Ik snap echt niet waarom je man er überhaupt op in gaat zo'n vrouw...
Oh en hoe weet je man dat ze hartjes stuurt naar elke collega? Ze kijken echt niet in elkaars telefoon en erover praten geloof ik ook niet.
kun je niet zijn app geschiedenis automatisch naar je mailen ofzo. Of je appt een keer naar haar en dan doe je net of je hem bent dan weet je zo wat er aan de hand is
oei oei oei , dit klinkt niet normaal, lijkt mij dat er meer aan de hand is dan zomaar collega's.... ik zou et verder onderzoeken! Suc6
Dat je man de hele geschiedenis wist (zonder dat jij het gelezen hebt?) vind ik al vaag. Wat stond daar in wat jij niet mocht weten? Misschien heel stom van mij, maar ik zou daar acuut wantrouwend van worden. Als jij je man vraagt om daar mee te stoppen, dan kan hij dat uit respect naar jou toe toch gewoon doen? En helaas kan ik je één ding zeggen, luister altijd naar je onderbuikgevoel! Die klopt 99,9% van de tijd! Ik heb dat zelfde onderbuikgevoel ook gehad in een soortgelijke situatie met mijn man, en helaas bleek dat ook een affaire te zijn... Heel veel sterkte gewenst, want als het inderdaad verder gaat dan dat hij nu doet voorkomen, dan staat je nog een hele vervelende en verdrietige periode te wachten.
Ik app ook met een mannelijke collega. Zijn goed bevriend en hier is ook niets te verbergen vriend mag alles lezen maar hartjes sturen??? Never nooit niet! Dat hoort niet!!
Geloof mij, verwijderen van berichten is 9 van de 10 x om het verbergen van iets Je had wel iets kunnen lezen.. Dat idee Wou dat k t nie hoefde te zeggen maar t voelt nie pluis
Ik denk dat je onderbuikgevoel aardig zal kloppen hoor! Ik zou het ook absoluut niet vertrouwen en hem er echt mee confronteren en hij moet daarmee stoppen.
Nou ja misschien heeft hij het gewoon gewist omdat zij er problemen mee had... Zoals ik het las gebeurde het ter plekke toen zij aangaf het absoluut niet fijn te vinden. Ik zeg niet dat er niks aan de hand is, dat weet ik ook niet. Maar nu gaat iedereen elkaar hier wat gekker maken ... Ts praat er met je man over....het kan natuurlijk absoluut niet en of er iets speelt weten wij allemaal niet.