Ik appte ook wel eens met een jongen(ja heel fout maar tis nu eenmaal gebeurd) en ik wiste ook alles. dus ja ik denk dat er meer speelt
Sorry, maar open je ogen, meis. Niet leuk, even heel moeilijk, maar je hebt nu nog kans dat je erger kunt voorkomen als je het onderste uit de kan gaat halen. Succes, tis een pittige kluif, maar hoeft niet direct het einde te betekenen.
Bah er is meer aan dr hand. Het kan zijn dat ze begonnen is en hij de aandacht wel fijn vond. Flirten enzo. En dat er niets lichamelijks gebeurt is. Maar dat er iets gaande is is wel duidelijk. Sterkte
* Dit gevoel altijd volgen, het is je intuïtie! Dit heb je niet voor niets. Het hoeft niet meteen te zeggen dat je man al te ver is gegaan, maar wel dat er meer speelt en dat het niet verkeerd is er nu alert op te zijn en een goed gesprek met je man aan te gaan. #Dit zeggen ze(mensen die verkeerd bezig zijn) altijd en heeft mijns inziens geen waarden. Het wekt bij mij juist meer argwaan. Een hele lastige situatie ts. Duidelijkheid proberen te krijgen en duidelijkheid geven(wat accepteer ik wel/niet, wat zijn de gevolgen, welke acties verwacht ik van jou en welke kun je van mij verwachten enz.) is denk ik het enige wat je kunt doen, naast heel alert zijn. Succes en sterkte, niet leuk dit soort dingen!
Jij voelt haarfijn aan dat er iets niet klopt en ga er maar vanuit dat dat ook zo is. Ik had hem denk ik aardig geflipt en zijn telefoon met 100 km per uur naar zijn kop gesmeten. Nee dat is trouwens niet waar, had eerst zijn telefoon uit zitten pluizen. Volg je gevoel en laat het er niet bij zitten!
Oké, dit is niet normaal en gaat in mijn ogen te ver. Mijn man heeft dit ook ooit gedaan, en ik kan je vertellen dat het snel over was. Zo gaan collega's niet met elkaar om, en zo wil ik niet dat mijn man met mij omgaat. Respect naar elkaar heet zoiets.
Ik zou hier echt niet blij van worden! Vooral het wissen van de geschiedenis vind ik vreemd. Als je wilt laten zien dat er niets aan de hand is, laat je de berichtjes toch juist lezen!
Dit dus. Breek gelijk tablet als ik ooit ergens achterkom. Gelukkig is mijn vriend niet zo en laat alles staan zodat ik kan zien.geld ook voor mij.zou goed gesprek met hem voeren als ik jou was
Het klopt niet... Ik had er persoonlijk voor gezorgd dat ze nooit meer een bericht stuurt. Zo respectloos
Laten we eerlijk zijn, als hij niet meer reageert dan appt zij ook niet meer, want dan is de lol er wel vanaf. Blijft het toch door gaan zoek je gewoon een meelevend persoontje in jouw leven op die jou wel de hele dag door wil appen gedurende een paar dagen. Kan die gelijk testen of hij het echt zo OK vind als dat gebeurt.
Het huis zou hier te klein zijn. Een stevig gesprek lijkt mij op z'n plaats. Als manlief het zo laconiek wegwuift, neemt hij je niet serieus. Niet netjes om zo makkelijk over jouw gevoelens heen te stappen. Wel een beetje kansloos van zo'n gescheiden vrouwtje om zich zo puberaal op een collega met relatie te storten.
Ik geef het meteen toe: Ik heb vakantie en heb last van mijn winterdepressie. Iets waardoor ik vaak te veel tijd op internet doorbreng. Zo ook op fora.. Maarre.. kreeg je hier niet genoeg antwoorden op je vraag? Viva - Vriend appt met collega - Relaties Ik zou echt mijn mans telefoon vragen (hij heeft toch niets te verbergen?) en al zijn appjes nalezen. Als er iets in zou staan waar hij wat bij uit te leggen heeft... man het huis zou te klein zijn. Zeker nu ik zwanger ben. Laat je niet misleiden meis. Je gevoel volgen brengt je meestal op het juiste pad! Sterkte.
Pff vrouwelijke collega's.. Waar is de tijd dat vrouwen gewoon thuis voor de kinderen zorgden.. Zou het ook zeker niet pikken! Zit zelf ook in de crisis en als mijn vriend allemaal zou gaan lopen appen en doen is het mooi geweest. Of hij is open en kapt er mee of het is klaar.
Ik lees net dezelfde post op het Viva forum.. als jij je er niet goed bij voelt, hoort hij dat te respecteren. Vind het zowiezo erg respectloos naar jou toe.
1 keer zo'n bericht zou mij geen bal kunnen schelen. Zou er zelfs mee lachen. Maar de hele tijd berichten zitten wisselen met harten in en die bovendien nauwelijks over 't werk gaan? Nee, dank je. Dan neem ik zijn gsm en lees heel zijn geschiedenis (en dat doe ik normaal nooit, dan weet hij dus hoe laat het is!). En sta desnoods voor die trees haar neus als hij het niet klaar en duidelijk gezegd krijgt of niet wil zeggen.
weet uit ervaring dat als je een rare onderbuik gevoel hebt dat het ook klopt heb het met vriendlief ook gehad:] wel uit elkaar geweest maar ook weer bij elkaar gekomen=) en nu heb hem even wel heel duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend ben.. en nu niets meer=) wij leven ons leventje ondertussen verloofd en dat wijf nadat ze vriendlief niet kon krijgen is ze terug gegaan naar haar ex maar luister naar je gevoel en ga op onderzoek sterkte ts
Ik vind het wel raar, maar ben er niet zo zeker van dat hij echt vreemdgaat. Het komt op mij over als een wanhopige collega die achter je vent aanzit. Ik heb zo'n tante, jaar of 10 terug gescheiden, nu halverwege de 40 de schade aan het inhalen. Zit beetje wanhopig achter alle kerels aan en schijnt zelfs met getrouwde mannen te daten. Dat je als vrouw die intentie hebt maakt je echt heel triest vind ik. Ik zeg niet dat het uitgesloten is dat er echt iets speelt, maar ik denk gewoon dat hij de aandacht wel mooi vindt. Wat voor werk doen ze trouwens? Het zakelijk houden als ze belangrijke zaken te bespreken hebben, okee, maar de vraag of het loon er al is, is onzin.
Ik zou dit niet zo leuk vinden en zou eens een goed gesprek aangaan. Duidelijk vertellen hoe jij je voelt en waarom.. Ik vind openheid en eerlijkheid heel belangrijk in een relatie.