Veel sterkte meid! Dat hij er niet mee stopt en jullie relatie zo makkelijk opgeeft zegt al genoeg. Jij verdiend beter!
Sterkte. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Jij redt je wel. En nooit meer twijfelen aan je onderbuikgevoel! Liefs,
Delen uit het gesprek gewist? Dat zijn vast niet de onschuldigste delen geweest! Ik neem aan, dat dat ook geen vriendin meer van je is? Knap dat je die knoop hebt doorgehakt. Sterkte!
Heel veel sterkte meid krijg gewoon kippenvel. Hier ook mijn ex kwijt geraakt door appen, anderhalf jaar nog aangemodderd met waarschuwen in belang van de kinderen. Maar hij kon er niet mee stoppen en is met haar vertrokken helaas na 12 jaar huwelijk. Nu bijna twee jaar alleen en het went echt, dikke knuffel.
Ik zou toch even uitleg vragen over het kaartje en vooral op doorvragen hoe en wat hij hierop gereageerd heeft! Daarnaast zou ik wel willen weten als er toch niets is, waarom ze dan de hele dag appen...? Doet hij toch ook niet met mannelijke collega's?
O damn zou wat zijn😂. Sorry absoluut niet grappig maar hoe erg zou het zijn als beide vriendinnen hier dus zitten🙊