mijn man vind/denkt dat ik te veel jassen heb. Ik zelf vindt helemaal niet dat het er veel zijn. Ik heb 2 trenchcoats, waarvan 1 een vlek heeft dus die draag ik eigenlijk niet meer Ik heb 2 dure winterjassen en 1 positiejas Een spijkerjasje Een leren jasje 2 zwarte wollen jassen waarvan ik 1 te klein heb gekocht en dus ook niet draag Dat is toch niet veel?!
Haha ik vind het anders ook niet weinig Ik heb 2 winterjassen, 1 leren jasje, 1 spijkerjasje en een heleboel jasjes/blazers maar dat tel ik niet echt als jas mee.
oh even denken hoor: ik heb 2 doordeweekse jassen een lange zwarte een lange rode een leren jasje een paars zomerjasje een zwarte mantel een beige driekwart En misschien nog een verdwaalde in de kast.
Je hebt aardig wat jassen. Ik heb een winterjas. Een zomer jas van een jaar of tien oud en een vest. Meer heb ik niet nodig haha.
Haha ik geef je man ook gelijk Hier alleen 1 winterjas. Waarschijnlijk zal er dit jaar jog 1 bij komen ivm zwangerschap. Zomer draag ik vesten.
Vind het best veel. Hier: 1 winterjas 1 trenchcoat (lente herfst jas) 1 leren jasje. Ik vind dit meer als genoeg.
ik heb ook gewoon 2 jassen. 1 zomer, 1 winter. Dus ja, voor mijn begrippen is het veel. En ook onnodig, want een kwart draag je niet eens. (dus die had ik allang weggedaan)
Hier het zelfde zoveel jassen heb je toch niet nodig? Je kan er maar eentje tegelijk aan een ze hoeven niet elke week in de was? Ik vind het dus veel! overdreven veel
Ik heb 3 winterjassen Een wollen nette jas Een leren jasje Een trenchtcoath Twee zomerjassen En ontbelbaar veel blazertjes, vestjes die ik bv in de lente of herfst ook als "jas" draag
Haha, ik heb geen "paar" jassen. Mijn jassen komen in enkelvoud. Het zijn geen schoenen Ik heb nu 4 winterjassen. 1 oude, 1 tweedehands afghaanse (hippie) jas, 1 mooie donkergroene (was ooit van mijn zusje) en een mooie nieuwe die ik zowel tijdens als na de zwangerschap kan. Voor in de zomer/lente heb ik 1 kort zwart jasje en een spijkerjasje die ik al heb sinds mijn 16e, dus komend voorjaar koop ik een nieuwe! Ik draag vaak een open, te grote spijkerblouse op een jurkje in de lente/zomer.
Ik koop dan wel graag kleding, maar om jassen geef ik helemaal niets. Ik vind dan ook dat je vrij veel hebt. Ik heb een winterjas, een spijkerjas, een fleecejas en laatst een nette tussenjas gekocht. Mijn man heeft wel een jassentik, die heeft er 7 jassen aan de kapstok hangen.
Ik vind het veel... Ik heb twee winterjassen en 1 positiejas. En ik heb geen zomerjas dan draag ik een blazer.
Ik vind het niet veel. Maarja ivm alles hierboven heb ik er zelf geloof ik ook veel Ik heb 3 dikke winterjassen, 3 voor/najaars jassen, 1 leren jas en 1 spijkerjasje.
Wat ik trouwens niet begrijp... waarom bewaar je jassen die je niet meer draag omdat er bijv. een vlek op zit?