manlief begrijpt er volgens mij niets van

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Crazy angel, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Gelukkig zitten mijn man op de zelfde golflengte wat dit soort dingen betreft.
    Lijkt me erg vervelend als dat niet zo is

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vooral omdat je kleine nog zo klein is, de meeste mannen moeten echt gestuurd worden voordat ze het echt oppikken! Gewoon hem zeggen als ze moe is, en ook laten zien wat de tekenen zijn etc.! Zo pikt die het vanzelf op!

Ga ander es een dagje ertussenuit (of een paar uurtjes) zo moet hij de tekenen wel gaan herkennen!

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Hier ook geen problemen. Ik heb vanaf het begin af aan besloten om het verzorgen samen op te pakken. En niet alles 'op mijn manier' te willen doen. Het was juist mijn angst om zo mijn kind op te voeden. Sommige vrouwen klagen dat hun mannen niet zoveel doen in de verzorging etc. Ik denk dat veel vrouwen hun partner daar ook niet altijd de ruimte voor geven.
    Je zou als man toch gek worden als je constant op de vingers wordt gekeken tijdens het verzorgen van je kindje?
    Mijn tip is: loslaten! Je zult zien dat het een stuk gezelliger en leuker wordt..haha!

Hier hebben we ieder een eigen aanpak en dat is helemaal niet erg. Vaak overleggen we samen.
    Iemand zei hier: als het maar met liefde gebeurd dat is het allerbelangrijkste! Daar ben ik het he-le-maal mee eens.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    mijn man doet vaak de dingen ook net anders dan ik. in het begin kon ik me daar erg druk om maken. nu denk ik in het belang van alyssa. zolang zij er tevreden mee is en het niet gevaarlijk is ofzo (is nog niet gebeurt) vind ik het goed. hij komt er vanzelf wel achter of het handig is of niet.
    niet te druk om maken en veel praten. vraag hem bv waarom hij iets doet zoals hij het doet.

liefs doris

Deel Deze Pagina