Hier nog 1 maar het irriteert me ook! Want ik ben 8 weken geleden bevallen, en in die tijd 2 x borstontsteking gehad, spruw, en een peuter van 3, dus weinig tijd om te herstellen. en hij maar zeuren dat het huishouden niet goed verliep, ik kreeg nog geen kopje thee, of de kans om even te rusten. Maar nu manlief ziek is, doet hij helemaal niet als alleen maar op bed liggen, en zuchten en steunen en ik kan hem bedienen. Wil ik ook best doen, want hij is zo ziek maar het moet toch van beide kanten komen?
Hier ook een ziek exemplaar sinds gisteravond, hij is inderdaad wel zielig als hij ziek is. Ben zelf opgevoed met t motto, niet zeuren neem een asprine en doorwerken... nou hij niet Hij wilde een kopje thee en een appeltje in stukjes... asprine erbij gegeven voor de koorts. T gekke is, ik kan lopen voor alles (vind ik niet erg hoor) maar hij wil morgen wel persee gaan werken ?!?!
hihihi Nou bij die van mij valt t wel mee gelukkig, als hij verkouden is of ergens pijn heeft hoor je t wel en moet er een heel arsenaal aan medicijnen en middeltjes komen, maar hij gaat wel gewoon werken en doet zijn dingetjes in t huishouden. Maar daarintegen is hij ook zo als ik ziek ben hoor, dan haalt hij allemaal hoestsnoepjes en pijnstillers en weet ik veel wat, dus ik word ook heel erg verzorgd als ik iets heb
Oh wat herkenbaar Hier hadden we een tijdje terug alledrie de griep te pakken, vriendlief kon niets meer, wilde bediend worden etc, dus toen zei ik ook: Ja hallo? Niet om het één of ander, maar ik voel me ook beroerd hoor! En ik mag ook Tim nog verzorgen, dus je zorgt zelf maar voor je thee, niet zo piepen man! Achteraf kon ik alsnog hem verzorgen.. Want een man is altijd heel erg zielig als hij ziek is.. Zo ren ik me poten onder me lijf vandaan voor hem, als hij last van zijn rug heeft of wat dan ook, maar als ik erg last heb van mijn BI moet ik niet klagen? Met 2 maten meten zijn die mannen erg goed in, zij zijn zielig en wij moeten niet zeuren
Pfffff en je bedient hem ook nog? Nou, als hij niet eens de moeite neemt om jou te ontlasten wanneer je kort geleden bevallen bent, had ik hem nu lekker in zijn sop gaar laten koken hoor. Kan hij ook eens voelen hoe dat is..Oja en ik zou hem een emmer sop met een dweil in z'n handen duwen en zeggen dat hij de wc ofzo ff kan schoonmaken, want dat moest jij toch ook toen je ziek was? Denk dat de boodschap dan wel heeeeeeeel duidelijk doorkomt en hij jou de volgende keer ook met iets meer respect behandelt wanneer je het even niet meer alleen aankan! Tssss, mijn man ik een mekker eerste klas als hij ziek is, maar wanneer ik niet lekker ben, neemt hij een heleboel van me over...
Haha hier nog zo één, hij heeft keelpijn, dus hij ligt al de hele dag in bed. En als 'ie dan iets nodig heeft (thee bijvoorbeeld, wat 'ie anders nooit drinkt), krijg ik een smsje. Want bellen of mij roepen kan niet vanwege de keelpijn. En hij is natuurlijk veel te ziek om 't zelf te pakken .
Ja hier dus ook,maar hij heeft nu dus allang een liesbreuk en tot nu toe ging het nog maar nu zie je aan hem dat hij het echt niet meer red en dan gewoon wel gaan werken en weggaan als ze iets moeten doen maar thuis is het janken al moet ik zeggen als ik zelf de griep heb ook kan maauwen
Even een vreugdedansje voor mijn hubbie dan Hij hoort bij 1 procent van de mannen die zich nooit aanstelt als hij ziek is! Hij neemt een paar paracetamolletjes en gaat gewoon door! Griep of geen griep, hij is niet te stoppen. En als hij dan 1x in de paar jaar ziek op bed ligt, dan hoor je hem ook niet Helaas hoort mijn oudste zoon bij de 99 procent van de mannen....