Met de extreme temperaturen had t logisch geweest maar ook daarvoor was meneer best snel flink klam. Nu is ie een beetje wheeeh op zn buik drinkt flessen ook niet helemaal leeg sinds dat hij dinsdagavond twee fikse ladingen in 1 run heeft overgegeven en de stukkies wortel/pompoen van 1200 er om 2000 nog rijkelijk aanwezig waren. Maar hij heeft geen koorts maar zooooo klam. Geef een fles (goed, dat is hard werken) en je hebt gewoon een kring op je tshirt. Laat m ff zitten, met steun, en zn rug is dampig. Met alleen een romper aan. Dat is nu nog extremer. Herkenbaar voor iemand? Ik herken t echt totaal niet van G. namelijk. Hetgeen hij mist aan fles halen we nu maar bij met appelsap, extra fles moment ertussen vertikt hij te drinken, klein flesje appelsap doen we nu om te zorgen dat hij wel voldoende vocht binnenkrijgt anders wordt t wel echt kantje boord. Gelukkig drinkt hij dat wel met plezier. Verder is ie zo vrolijk en goedlachs als hij maar zijn kan, al is hij wel sneller moe dan anders. Dr zit wel iets overdwars maar ik probeer dat extreme gezweet te plaatsen.
Hier zweet ze ook best wel op ons. Als ze een fles krijgt is dat hele hoofdje nat. Ook in de maxi cosi drijfnat. Ze zit zelf zo los, dus dat kan ik niet vergelijken.
Ja hier ook een zweetbaby. Man heeft ook snel last van klamme handen etc. dus als hij zoon 5 minuten vast heeft dan zijn ze allebei nat. Mijn zoontje heeft eigenlijk niks anders aan dan een luier met deze temperaturen.