Manlief was vandaag de hele dag wezen zeevissen en had wat vissen mee teruggenomen. Vijf kleinere vissen en 1 grote joekel van ongeveer 40 cm. Hij staat ze nu schoon te maken en hij riep me net om een paar foto's te maken. Nou, ten eerste hangt er een geur in de keuken daar sla je al steil van achterover , toen zag ik pas wat hij aan het doen was. Hij had de ingewanden van de grote vis op de snijplank liggen maar tussen die drab (sorry voor de visueel ingestelden onder ons) 3 krabben. Nadat ik 3x de keuken in en uit gelopen ben om frisse lucht te happen, had hij er 1 op zijn hand genomen. Ik met mijn ene hand mijn neus dichtknijpen en met de andere hand de camera. Ik inzoomen op die krab, bewoog hij nog . Nou toen had ik het niet meer, gauw foto gemaakt en weer wegwezen. Ik ben normaal niet zo en kan best tegen vislucht, maar nu ik zwanger ben hoeft het voor mij even niet. Ik had (met nadruk op had) zin in een kopje thee, maar ik wacht maar even totdat mijn maag weer gekalmeerd is en de keuken visluchtvrij is en de vissen schoongemaakt zijn en in zakjes zitten.... Liefs, Tanya
Ze staan erin de foto's! Let aub niet op de paarse/roze vlekken die je ziet. De beeldchip van onze camera heeft kuren waardoor hij zulke vlekken geeft. Enne Platliggertje, zal ik die krab weer uit de kliko (laten) vissen voor je? Liefs, Tanya
Oh, wat is het ene klein lieverdje Die van mij waren doorsnee zo'n 15 cm, had er 6 stuks. Was leuk elke maand naar de zee om enkele emmers zeewater
Whahaha wat grappig! jemig zeg wat vreemd lijkt me dat als je zo'n vis opensnijd (mij niet gezien) en dan nog een ander beest tegenkomt, en dat nog leeft ook! Ik hoop dat de andere vis je wel erg goed smaakt, want verser kan je er niet aan komen hahaha.
Hahaha, bekend tafereel. Alleen was het mijn moeder die heftig protesteerde. Wij mochten de vis dus alleen maar buiten schoonmaken. Leuke foto's Tanya.
Wow wat een vis! En lekker hoor van die krabben, haha. Gelukkig kan je man ze schoonmaken en hoef je het zelf niet te doen!