Gestopt met de pil in Juni 2011 DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mammadoe, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Aangezien het andere topic vrijwel vol zit, kunnen we hier verder kletsen.

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Lijkt mij een goed plan.

En ja de kerstdagen komen eraan, maar ga het toch proberen ;)

3. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Wow een deel 2 van het topic, leuk hoor!

Poemi, de nieuwe auto bevalt erg goed! Leuk dat je toch nog mee kon gaan met de hight tea! En de kleine dus nog niet zo geïnteresseerd in Sinterklaas en zwarte piet.

Femmy79, beterschap!

Brondy, goede voornemens voor het nieuwe jaar, haha. Jammer dat de zwangerschapstest toch negatief aangaf.

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Als we hier verder gaan gelijk even een abbo erop, anders ben ik jullie straks kwijt ;)

@Femmy Ook al niet helemaal lekker. Er heerst van alles zo te lezen. Is de verstopping in de keuken nog opgelost?

@Mammadoe Misselijkheid komt niet van de zwangerschap, ik ben gewoon een beetje raar ;) Als wij uit eten gaan wordt ik vrijwel altijd misselijk. Geen idee hoe het komt, het is niet dat ik te veel eet ofzo, heel raar dus.

@Lwal Je NOD komt nu wel erg dichtbij! Ben benieuwd of je misschien toch eerder gaat testen ;)

@Brondy Jij hebt het strijken dus ook goed geregeld! :D A.s. donderdag heb ik de 2e echo, schiet dus aardig op. En normaal deden wij ook niets met sinterklaas, maar voor die kleine is het wel leuk natuurlijk. Kerst vind ik ook veel leuker en gezelliger. Heb nu al weer zin in de kerstboom! Je hebt zaterdag een behoorlijk kort nachtje gehad, kan me voorstellen dat je dat nu nog wel een beetje voelt. Wel balen dat de test toch negatief was :(

@Viev Fijn dat de auto goed bevalt! En de kleine herkent zwarte piet inmiddels wel goed, zit ie heel de tijd: Piet, Piet, Piet!

Vanmorgen even boodschappen wezen doen, daarna lekker kibbelingen gegeten. Ik merk echt dat ik heel veel zin in vet eten heb, echt slecht. Moet ik dus maar goed op gaan letten ;)

5. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Nieuwe topic gevonden:D
    Ik ben nog steeds niet fit, mijn stem is bijna weg:( (vriend vind het eel lekker rustig zo)
    Vanmorgen ook weer met de kitten naar de dierenarts geweest, die heeft het ook goed te pakken, hij is snot verkouden. Hij had al antibiotica, maar die is weer omgezet naar een andere. Hopelijk gaat hij nu echt opknappen.
    de verstopping is nog niet gemaakt, vriend wil eerst zelf kijken, ik wel alvast advies bij mijn vader gevraagd.
    Verder komen mijn vruchtbare dagen eraan, lekker als je ziek bent:x.

6. marilouise

marilouise Niet meer actief

goedemiddag,
    heb de hele middag zitten leren ben nu al bijna op de helft van alle stof, (had natuurlijk al alles een keer doorgelopen en ben nu de puntjes op de i aan het zetten ) Rins vroeg wakker zowel vanmorgen als vanmiddag, niet zo gek ook het is op zijn kamertje steen en steen koud.
    vannacht hebben we geprobeerd hem bij ons tussenin te leggen maar daar slaapt hij niet. Maar goed nieuws woensdag wordt de hele boel vervangen zijn ze de hele morgen bezig dus wel lekker fris in huis heb dan geen kachel. Maar als het goed is werkt hij daarna wel.

Gisteren hebben we sinterklaas gedaan bij mijn schoonzusje en zwager dus ze hadden een sint en 2 pieten laten komen er waren 15 kindjes met de papa's en mama's rins vond het erg eng. wilde niet bij sinterklaas op schoot alleen bij mama. toen zijn we er maar naast gaan zitten.

afgelopen week was ik niet fit mijn stem is nog niet compleet terug nu is onze zoon niet fit,erg dunne luiers. is flink aan de diarree. verder nergens last van.

ik ben vandaag trouwens niet in mijn hum, heb erge last van mijn buik, veel last van opgezette buik. komt echt bij mijn darmen vandaan.

7. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Nou, dan ook maar even hier mijn bericht cpoy-pasten :p

Hoi hoi!

Ooeeehhh bijna nieuw topic :) stelletje kakelende kippen die wij zijn haha, vooral in het begin!

@ Brondy, nou, laten wij dan november, uiterlijk december hopelijk ons geluk hebben zodat jij op je 26e en ik op mn 25e nog gelukkig ben :D En lekker zeg die vakantie!

@ Mammdoe, ik heb juist altijd zo'n leuke grote familie gewild :D veel broertjes en zusjes, gezellig! Als je een meisje krijgt, kun je beter een extra kledingkast aanschaffen haha! Kun je die jongenskleren weer bewaren voor de volgende!

@ Lwal, ik duim voor je!!!!!

@ Poemi, thnx voor de uitleg. hoe is het nu met jou? Heb indd woensdag de echo, hoop dat het goed is. Wel spannend wat er nu gaat gebeuren dan... we zien het wel. Ik sta er open in. Hoop alleen niet op nóg een MK. Wat jammer dat je de high tea moest missen... wel leuke dag gehad verder?

@ Femmy, hoest nou? Beterschap!!!

@ strijken ;) mijn vent moet altijd blouses aan. Gelukkig krijgt hij ze van de baas (via Piet Zoomers :)) en hebben ze een dame die daar om 07.00 uur altijd de dag begint op het werk met wassen en strijken van alle kleding!!! Die blouses mis ik dus lekker thuis :p Verder ben ik voorstander van zo min mogelijk strijkwerk hahaha. Vriend kan dat beter dan ik, dus die is altijd de gelukkige.

@ Brondy, ik ben ook meer fan van Kerst dan Sint hoor! Inderdaad: de boom. Maar ook alle kaarsjes, versieringen... kerstmuizke op Skyradio hahaha :D

@ allen: fijne maandag verder!!

8. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww haha ik had ook niet in de gaten dat jullie al over waren! Ik dacht al.. Wat is het toch rustig!

Poemi: wat raar dat je dan altijd misselijk wordt! Ik denk dat ik woensdag of vrijdag ga testen.. Ben er nog niet helemaal uit!

Marilouise: leuk zo sinterklaas met zoveel kinderen! Ik vind Sinterklaas nog steeds iets speciaals hebben, maar vind kerst wel leuker!

Femmy: nou hoop dat je je fitter voelt rond je vruchtbare dagen! Anders is het niet zo prettig om dan flink aan de slag te moeten..
    En wat sneu van je kat!

Hier sinds gisteren last van mijn maag (denk ik?) Steeds als ik wat eet doet het pijn en heb een beetje zure oprispingen.. Voelt echt niet fijn!

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Lwal WOENSDAG, WOENSDAG, WOENSDAG!!!!! :D :D Nee hoor, lekker testen wanneer jij wilt. Spannend hoor! Last van maagzuur misschien? Is wel één van de klachten die erbij kunnen horen... ;)

@Femmy Vervelend van jullie kitten. Is wel sneu voor het beestje. Hopelijk knapt ie snel een beetje op.

@Marilouise Hopelijk zijn woensdag de problemen dan voorgoed opgelost. Vervelend dat Rins ook niet helemaal lekker is. Altijd zo sneu voor die kleintjes.

@Debby Ik voel me wel prima eigenlijk, niet veel anders dan als ik niet zwanger ben. Heb 's avonds wel een mega opgezette buik waar ik ook echt wel last van heb. Hopelijk een goed teken. Spannend dus woensdag. Ben benieuwd of ze al wat gaan doen. En je zit natuurlijk niet te wachten op wéér een miskraam, 2 is echt wel genoeg :(

Wij gaan zo varkenshaas in champignon-roomsaus, boontjes en patatjes eten. Ben ik echt gek op. Is ook het laatste wat ik gegeten heb voor/tijdens de bevalling. Dus als we het weer eten moet ik elke keer daar aan denken, wel bijzonder dus :)

10. marilouise

Wij gaan verschillend eten, man en rins eten spruitjes met aardappels en een stukje vlees en ik eet visschotel uit de oven hmmmm lekker.

althans dat roep ik nu maar ben kotsmisselijk, denk van de trek (hoop ik )

11. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm lekker! Hier wordt het een gezonde witlofschotel. Mag wel weer na dit weekend....:)
    Wat is er veel gekletst! Heb niet alles goed kunnen opslaan..
    @marilouise, jullie zijn er vroeg bij met de Sinterklaas! Gaan jullie op 5 Decemeber dan niet meer doen?
    @Femmy, haha lekkere vriend heb jij! Houdt wel van wat rust en stilte in huis:D Maar super bagger als je ziek bent me je vruchtbare dagen.... En te zielig van je poes. Jij had toch een jonkie sinds kort??

@Linnie en Tamale, nee die zien we hier vrijwel nie meer:( misschien zijn ze het zat of zijn ze in andere topics actiever geworden ofzo.

@Lwal, zou wel een leuke December maand worden als je deze x zwanger zou zijn! Dan kan kerst echt niet meer stuk!! Weet je al wanneer je het zou vertellen aan familie mocht je zwanger zijn? Gelijk aan het kerstdiner :p

Sint vs kerst: ik kan niet kiezen. Maar heb nog geen jaar Sinterklaas overgeslagen! Heerlijk! Kan ook niet wachten om het met mijn kinderen te kunnen vieren.

Ik heb net weer even voor het eerst gewerkt. Gesprek tussen patiënt en chirurg en ik vond het weer heerlijk! Had ik weer even nodig!
    Zijn er hier meiden die ook helemaal gek worden van dat voetbal Crijff vs van Gaal gelul. Ik word er hier niet goed van! Het gaat maar door! :x

12. femmy79

femmy79 Actief lid

12 jun 2011
    255
    0
    0
    Den Haag
    Het is inderdaad onze nieuwe kat die ziek is. Het is heel zielig om te zien, maar de dierenarts arts zegd dat hij weer helemaal beter wordt en straks een weerstand van jewelste heeft. Dus ik en mijn kat zitten zielig op de bank.;)
    Vriendlief is naar de Karwei om de verstopping weg te krijgen.
    Voel me nu wel redelijk, alleen die keel blijft vervelend.

13. marilouise

Even snel reactie via mobiel,

@mammadoe, wij vieren sinterklaas nog wel maar dit was met allemaal bekenden van zwager en schoonzusje en alleen voor de kindjes met een "echte"sinterklaas was wel leuk we hadden een speelgoed gitaar gekochg voor foto van onze rockster zie facebook

En die strijd van van gaalvs cruijff heb hier een feyemoorder in huis dus die is in zin element

Zo ik ga me pyama aandoen en bank hangen nog leuke dingen op tv?

14. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    @Femmy, onze kat was ook als kitten erg ziek. Is erg vervelend en je voelt je dan ook zo machteloos :(
    @Marilouise, o gezellig. Hij wordt dus goed verwend dit jaar.

Zoals jullie misschien weten ben ik al een tijdje bezig met het behang en de gordijnen voor de kinderkamer (Roald Dahl stijl). EINDELIJK krijgen we een prijsopgave van de kosten voor 7 rolletjes behang en 2 gordijnen voor 1 raampje. Wat denken jullie????? €1375!!!!! Dat mens spoort niet!!! Hahaha wat een zot! Maar wel klote want we zijn nu al weer heel wat weken verder en nu moeten we een nieuw plan gaan trekken.

15. Lwal

Lwal Bekend lid

2 jun 2011
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femmy: wat sneu zeg! Hoop dat hij snel betet is.. En jij natuurlijk ook!

Mammadoe: wat belachelijk veel geld!! Kun je niet iets zoeken wat erop lijkt? Maar dan wel een normale prijs heeft?
    Ik ben 21 december jarig.. Dus had bedacht, mocht ik zwanger zijn deze ronde, dat ik het dan wil vertellen! Weet toch al dat ik het niet heel veel langer voor me kan houden..

Poemi: lekker zeg varkensaas! Ik vind dat ook heerlijk met champignonsaus! Tja hoop dat het een symptoom is.. Maar ik ga er echt niet vanuit!

Ik lig nu lekker in bed.. Ben kapot! Vanuit mijn werk 10 minuten thuis geweest om te eten en meteen weer door! Wij doen een kerstdiner (in januari) met vriendinnen en dit jaar organiseer ik het mee. Elk jaar verzinnen we iets leuks om erbij te doen. Vorig jaar hadden we 'ranking de vriendinnen' en dit jaar 'doet ie het of doet ie het niet' Dus we laten iedereen opdrachten doen en filmen het dan, dus lekker druk mee gehad vanavond!

Truste!!!

16. claudi6a

claudi6a Actief lid

8 jun 2011
    342
    0
    0
    Zo deel 2 alweer zeg!

Gister voor het eerst zwangerschapyoga gehad. Was erg ontspannend. Nu ga ik lekker zwemmen en vanavond een visagie avondje met wat meiden en me vent gaat de kinderkamer in elkaar zetten! Ben zo benieuwd hoe het staat.

@Mammadoe: Wat een geld zeg!! Pfff hihih ach voor je kind en huisdier mag het alles kosten den daar maken ze ook flink gebruik van. Fijn dat je je beter voelt en weer aan het werk bent.
    @Lwal: Spannende dagen voor jou zeg! Hopen dat het raak is zeg!
    @Femmy: Hopen dat jij en de kat snel weer beter zijn en dat alle huislijke rot dingen snel opgelost zijn.

@Debby: Hoe is het met je?

Ik ga nu snel om kleden voor het zwemmen, vanmiddag hoop ik weer verder te lezen.

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Goede morgen.....

@ Debby
    dat lijkt mij een goed plan! ik ben helemaal voor!
    Ben ik gelukkig niet de enige ;) inderdaad ook al die kaarjes enzo, super gezellig. En het duurt langer, haha. Ik zet denk ik de kerstboom volgend weekend al op. Normaal doe ik dat het weekend na sinterklaas, maar wij zitten dan in Gent, lekker kerstshoppen.

@ Lwal
    Jij hebt dan wel een druk avondje gehad zeg! maar leuk hoor zo'n vriendinnen avond. Nog maar 3 dagen en dan kun je testen, spannend hoor, zit ook al voor jou te duimen..
    Kan me voorstellen dat als het nu raak is dat je het dan vertelt. Ik heb altijd gezegt dat ik het ga proberen vol te houden tot de 12 weken, maar heb nu al besloten om het met kerst te vertellen, mocht het deze ronde wel raak zijn ;)

@ Femmy
    Hopelijk voel jij je snel beter, klussen terwijl je je niet lekker voelt is niet prettig. En wat zielig voor jullie kitten, hopelijk heeft de dierenarts gelijk. Is het nog gelukt om de verstopping te ontstoppen???

@ mammadoe
    WOW! dat is veel geld!! Belachelijk zeg.
    Hopelijk kunnen jullie snel iets anders vinden wat er op lijkt en veel minder kost.

@ Claudia
    Fijn dat de yoga goed is bevallen :)
    Heerlijke vooruitzichten vandaag zeg..

@ poemi
    Heeft het eten gesmaakt???
    Ik heb gister pizza gegeten, dat is dus totaal niet gezond zoals ik wilde. Maar at bij een vriendin en zij had geen zin om te koken :(
    Vanavond alleen eten, dus maar even opzoek naar iets gezonds ;)

18. Jessie886

Jessie886 Actief lid

27 jun 2011
    227
    0
    0
    Receptioniste bij een fysiotherapeut en eigenaress
    Etten-Leur
    Zo wat hebben we veel gekletst de afgelopen maanden!!!
    Hier een leuk weekend achter de rug. Zondag met mijn moeder en een goede vriendin van haar naar Miss Saigon geweest. Erg indrukwekkend!
    Verder hadden we vrijdag een verjaardag. Zaterdag lekker rustig aan gedaan. Wat boodschappen gehaald en kadootjes voor de neefjes en nichtjes. Wij vieren aankomende zondag sinterklaas bij mijn schoonmoeder.
    En met mijn familie vieren we kerst. Hebben lootjes getrokken dit jaar.

Proefdruk van het geboortje kaartje is binnen, ziet er goed uit.

@mammadoe: wat belachelijk veel geld vragen ze daarvoor....
    @Lwal: ik duim ook voor jou!! Hoop nu dat het voor iedereen deze ronde raak is! Zou een leuk sinterklaas kadootje zijn!

19. marilouise

Goedemiddag, dames.

Heb er al een flinke wandeling naar de action opzitten. samen met mijn mams en rins lekker weer hoor buiten, nu ligt meneer op bed en ik even rustig ben even erg moe. denk dat ik mezelf vandaag een dagje vrij geef voor het leren.

vanmorgen ook bij de huisarts geweest heb al een tijdje last van mijn middelvinger, nu blijkt dat ik er een kapotte pees in heb duurt erg lang zei hij al, maar oke en gelijk gevraagd wat ik met mijn medicijnen moet in combinatie met zwanger worden, het kan geen kwaad wat ze weten maar hij adviseerde liever niet als dat ging of nog maar eens in de 3 dagen gebruiken in plaats van dagelijks dus gaan dat maar doen.

ik wordt op het moment met de dag beroerder mijn stem is beter verkoudheid ook weg en nu al 2 dagen hondsberoerd zowel in de morgen als in de avond vieze smaak in mijn mond niets smaakt dacht eerst dat ik niet proefde maar als ik een augurk neem zoals net proef ik het zuur wel en mijn yoghurt ook maar de rest alles smaakt bitter. bah.

vanavond gaan we de schoen zetten heb ook maar wat meegenomen voor man en toen kon ik zelf ook niet achterblijven is zo een straf een paar lekkere sloffen voor mezelf

20. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Debby1, alvast succes voor morgen met je echo!

Lwal, hihi woendag testen is wel leuk idd ;):D Maar je moet natuurlijk kijken wanneer jij zin hebt ;)

Mammadoe, gisteren weer gewerkt, fijn dat het leuk was!
    Wow, wat een prijs voor wat behang en gordijnen :$

Jessie, leuk dat de proefdruk binnen is en dat het er goed uit ziet.

Deel Deze Pagina