Goedemorgen Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (ter info:langdurig (1jr) pilgebruik zonder stopweek MI) sinds 3 maanden een cyclus van 24-25 dagen. Voorheen was dit steeds 28 dagen. Kan dit een reactie zijn van het ontpillen? Is het trouwens ook nog zo dat er minimaal 10 dagen tussen een ovulatie en menstruatie moet zitten ivm innesteling? Ik lees namelijk tegenstrijdige berichten op internet hierover. Volgens mijn berekening zou ik vandaag (dag 10) ovulatie hebben, maar ik heb helaas Mr van CB nog niet gezien .
Ovitesten geen verstand van sorry nooit gebruikt. Het kan wel eens gebeuren dat je van 28 dagen cyclus in eens over gaat naar eerder of later zou kunnen dat het een reactie op het ontpillen is . nooit last van gehad . Altijd een 28 dagen cyclus , toen we de mmm in gingen schommelde die wel eens dag eerder of later . Na we uit de mmm stapten vorig jaar had ik een keer een cyclus 20 dagen mee heen geweest bleek mijn lichaam in de rouw te zijn de verweking zeg maar dat we geen wondertje krijgen. Je hoeft je geen zorgen te maken komt meer voor . Weet niet of je al in het ziekenhuis loopt? Tip : zou wel je cyclus in de gaten houden en op schrijven wanneer je het word en hoelang . Dokter gaat daar om vragen om zo te kijken wat er aan te doen.
Allereerst Marnat bedankt voor je reactie. Nee ik maak me ook geen zorgen hoor, ik was gewoon benieuwd of anderen dit ook hebben. Ik ben nog maar 2,5 maand gestopt met de pil. En lees her en der wel over het fenomeen "ontpillen". Ik heb eigenlijk geen idee wat men ermee bedoelt, maar ikvermoed dat je dan geen cyclus hebt. Ik werd na t stoppen van de pil na 3 weken ongesteld en toen dus een cyclus van 24-25 dagen (3 x) Ik ben deze ronde ook voor het eerst begonnen met de Etos Zwanger worden pillen. Misschien dat mijn cyclus dus langer zal worden en ik daarom nog geen ovulatie heb gehad. Ik loop niet bij het ziekenhuis, omdat ik al een zoontje heb. Dus wat betreft vruchtbaarheid ligt t niet aan. Wel had ik destijds een MI (medische Indicatie) waardoor ik na de bevalling non stop de pil moet gaan gebruiken. Zodoende heb ik een jaar lang non stop de pil geslikt zonder stopweek in te lassen.
Graag gedaan hoor. Ontpillen is : dat je wel eens on regelmatig ongi kan zijn . Je lijf moet het allemaal nu zelf doen . je lijf moet daar aan wennen geef het even de tijd . Duurt het wel te lang een jaar of zo stap dan wel naar de arts ,. Je hebt al een zoontje dat wil niet zeggen dat je makkelijk zwanger word van een tweede meis. Wil je niet bang maken , maar bewust maken van het feit dat het niet van zelfsprekend is zwanger te worden, ik hoop dat het lange wachten je bespaart blijft . Knus en succes .
Dank je! Ja ik zal het zeker in de gaten houden en mocht het langer dan een jaar gaan duren dan ga ik zeker naar het ziekenhuis. Eerst de natuur maar zijn werk proberen te laten doen he!