Slijmverlies na strippen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Kimmuh, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi dames

gisteren rond 12:30u ben ik gestript, gisteren lichtelijk menstruatie kramp gehad....
    Afgelopen nacht ook wel maar toen ik vanochtend naar de wc ging
    had ik ineens vies slijmverlies, beetje rood/bruin achtig (sorry voor vieze detail)
    Is dit normaal na het strippen?
    Is dit mijn slijmprop? Zo ja kan het dan vandaag beginnen of niet!
    Iemand...........

2. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan idd je slijmprop zijn..of delen ervan. Maar het zegt niets over wanneer de bevalling begint. Sommige verliezen weken ervoor de slijmprop al...deze kan zich namelijk weer nieuw aanmaken in je lichaam.
    Ik ben ook al twee weken geleden grote stukken verloren en ben nu 40.1
    Dus helaas...pppfff

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Oke.. Moet wel zeggen gister had ik doe menstruatie kramp was steeds lichtelijk maar wordt wel steeds heftiger.
    Als ik lig heb ik er niet zo erg last van maar als ik zit of sta wel.....
    Vreemd..

4. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik ben bij de eerste ook gestript eind vd ochtend. hele dag krampen en s avonds verloor ik ook mijn slijmprop en de volgende ochtend zette het door. Dus wie weet....

5. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik had dat ook, bij mij alleen na een uurtje. Die menstruatie krampjes gingen ook al snel over in weeën, jammer genoeg na een paar uur niet doorgezet bij mij, bij jou hopelijk wel! succes :)

6. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je staat of loopt is de pijn idd erger omdat er beneden meer druk komt doordat je kleine dan iets meer naar beneden schuift. Ik heb precies hetzelfde. Ik heb vorige week die menstruatie krampen gehad met regelmaat....en een paar uur lang,,alleen heeft het niet doorgezet. Wel heeft het voor 2 cm ontsluiting gezorgd!

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    De steken komen nu ook wanneer ik zit... Ze zijn best wel pijnlijk dat ik ze even lichtelijk moet wegpuffen....
    Ze duren geen minuut maar wel de helft.
    Hopen dat er meer komt, afwachten!

8. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Oeh spannend kimmuh!
    Bij mij woensdag ook. Veel bruin verlies na een poging tot strippen, maar dat lukte helaas niet. Bruine afscheiding blijft, en vandaag ook meer en wat anders.
    Bij mijn dochters bevalling, ben ik gestript, en die nacht begonnen de weeën, en is ze de volgende ochtend geboren, dus ik duim met je mee, succes!!!

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Dankje,
    ik ben benieuwd.. Hou een beetje de tijd bij, maar zit niet echt een regelmaat in moet ik zeggen.
    De laatste 'steek' was 10 min geleden en duurde een halve minuut..

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Spannend!!!

11. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend. Hier in de middag (onverwacht) gestript door de gyn en kreeg savonds weeen na flink bloed en slijmverlies. Naar het ziekenhuis gegaan (weeen op de ctg om de 3 a 4 minuten) maar nog steeds evenveel ontsluiting als smiddags, de boel was wel helemaal verweekt. Dag erna waren alle weeen weg dus ben ik gewoon mijn ding gaan doen (flinke wandeling gemaakt, kerst gevierd bij familie, huis van top tot teen gesopt) en snachts begon het weer, de volgende ochtend ben ik bevallen.

Deel Deze Pagina