Lees net alles mee en wat super zeg!Gefeliciteerd! En dat voor een ingeplande pauze! Ik wens je een mooie zwangerschap!
Heel erg bedankt voor jullie felicitaties. Echt onwerkelijk dat ze na bijna 4 jaar echt voor MIJ zijn
wauwwww wat gaaf en voortaan altijd manlief zn zin geven dus hahaha zijn voorgevoel wat juist! Onwijs gefeliciteerd voor jullie! het is jullie gegund na zo'n lange tijd.
Ik kom net even kijken hoe het ging en zag gelijk je nieuwe onderschrift. WOW! Hoe voelde het om dat onderschrift te maken na al die lange tijd?? VAN HARTE!! Het is jullie gegund!
Dank! Nogmaals Tupp: dat onderschrift was echt vreemd om te maken! Nu ineens niet aftellen tot de volgende follikelmeting, maar gewoon tot bevaldatum!
Als dat geen mooi cadeautje voor de feestdagen is! Ik heb even mee zitten lezen op dit topic, omdat ik je verhaal herkende en zo beniewd was of het gelukt zou zijn! Kei gefeliciteerd hoor!!! Geniet ervan!!!! Groetjes Masu
Ontzettend gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws! Kan me gezien je onderschrift voorstellen dat het onwerkelijk lijkt, maar geniet ervan! Groetjes DutchDiva