Al een week zeurt hij me aan mijn hoofd... Het is een NL nummer die vaak op de radio komt, vermoedelijk een groep jongens a la 3 J's Hij kent het nummer niet, enige wat erin voorkomt is "de Dominee" ? Weet iemand wat hij bedoeld? Word helemaal gestoord van zijn gepieker! Alvast bedankt voor het meedenken!
Een domidominee een domidominee en mijn zuster die heet kee, en mijn zuster die heet kee, en mijn zuster die heet kee! Haha. Ik denk ff met je mee!
3js met Bevlogen als vogels ♫ bevlogen als vogels 3js songtekst | Songteksten.nl - Your Lyrics Source
is dat de enige tekst die gezongen wordt? want de 3j's hebben wel een nummer waarin de dominee voorkomt: bevlogen als vogels
Zo'n mooi nummer......... Meest ondergewaardeerd qua muzikaliteit in Nederland (mijn mening dan hè )... Gemakshalve maar op een hoop gegooid met Jan Smit en Nick en Simon, maar zoveel muzikaler!
Hij kan m downloaden en op z'n CDtje branden voor in zn werkauto. Ik vind het niet echt mijn ding hahaha! Persoonlijk ben ik meer van Frans Duijts, Hazes enz enz