In de 'Wij Jonge Ouders' stond een tweeling en die heetten: Brian & Ryan Wat vinden jullie daarvan? Ik vond het nogal fantasieloos en voor later verwarrend.....
Haha, ja ik had 't ook al gezien. En ik zou er zelf ook nooooit voor kiezen, om 2, zo op elkaar lijkende namen, te kiezen. Een ex van mij is ook helft van een tweeling, hij heet Andries en zijn zus Andrien
Haha, ja het was mij ook opgevallen, ik vind het afschuwelijk om 2 bijna identieke namen aan je kindjes te geven en al helemaal als het een tweeling is... In dit geval helemaal: Ryan is gewoon een 'onderdeel' van Brian... Sommige mensen snap ik echt niet...
Weinig gelijkend maar wel verschrikkelijk: Pien en Okkio.......... Zonder gekheid, zo heet een tweeling van een jaar of zes, hier vlakbij.. Liefs Esther
Het komt heel vaak voor dat tweelingen van die identieke namen krijgen. Ik vind het wel wat hebben, maar ik zou het zelf denk ik niet doen.
Mijn schoonoma (?is dat het goede woord? de oma van mijn man in ieder geval) had ook niet echt veel fantasie. Zij kreeg drie dochters: Hannie Jannie en (mijn schoonmoeder) Sannie. Jannie en Sannie zijn dan ook nog eens een tweeling...............
Brian en Ryan kan ik al niet helemaal begrijpen. Maar Pien en Okkio snap ik al helemaal niet . Weet je zeker dat ze zo heten of zijn het bijnamen.
De tantes van mijn moeder heten Mien, Dien, Stien en Lien. En hun broers (mijn moeders ooms dus) Hans en Frans. Ik heb echt jarenlang gedacht dat het een grap was, maar dat bleek niet het geval te zijn, helaas voor hun .
100% zeker de echte naam! Heb het geboortekaartje destijds in handen gehad. Linda86, hahaha mijn schoonoma was dan nog nét iets creatiever dan jouw overgrootmoeder! Haar zoons heten Jan en Jo! Jeetje al die 'ientjes' zijn wel heeeeel erg...... Liefs Esther
Ik heb twee nichtjes, genaamd Annemarie en Marianne... ook echt een voorbeeld van weinig fantasie. Je draait de ene naam om en dan krijg je de andere.
Toevallig dat ik dat ook gelezen heb!En zei nog tegen mijn man, nou die wisten ook niet wat ze dr mee aan moesten...Onze zoon heet ook bryan en ben nu in verwachting van de 2e en word weer een jongen maar Ryan is wel het laatste wat ik zou kiezen...vind het wel een hele leuke naam hoor! Alleen als je de ene roept reageerd de andere ook.. Maar kan het niet zo zijn dat de ene Bri-an op zijn nl gelezen heet en de andere ryan op zijn engels!? Want ik wilde toender tijd Bryan met een Y omdat je anders Bri-an leest..en dat wilde ik niet!
Hihi ja, ik vind het ook echt heel erg. Maar ze was nog wel een klein beetje creatief, want mijn oma (ook een zus van hun dus) heet Greet .