mannen! af en toe!

Discussion in 'De lounge' started by DarkAngel25, Oct 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,168
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Pfff, die van mij moet ook van alle landen de uitslagen bijhouden op teletekst. Ik snap niet wat daar interessant aan is, aangezien hij nooit een wedstrijd van de clubs ziet. Maar goed, hij snapt ook niet alles wat ik leuk vind.

2. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Wat een drama dat voetbal. Ik snap het wel hoor, ze vinden dat nou eenmaal leuk. Maar neem één ding van me aan: het is NOOIT een goed idee om een gratis 2-maanden Fox Sports of Eredivisie Live of hoe die rotzooi tegenwoordig heet aan te nemen. Fijn dat het gratis is, maar ik zit hier met de gebakken peren. Iedere avond. Echt iedere avond. En dan op de momenten dat er geen wedstrijd is moet meneer VI kijken. Nog anderhalve maand te gaan :(

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Pfff gelukkig heeft die van mij een hekel aan voetbal!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik lig vroeg boven vandaag want haat voetbal. Voor de tv liggen. Heerlijk. Ff wat te snacke zoeken want sterf al heel de week van de lekkere honger.

5. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    Had hier ook altijd last van, tot ik het downloaden van series uitvond! Dus als er hier voetbal op is, dan zet ik een koptelefoon op en ga een serie op de laptop kijken. (en dan wel zeuren als ik eens wat kijk als er geen voetbal op is: gaan we niet iets samen kijken?) :D

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,168
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Oh, dat VI word ik ook knettergek van. Want een irritant stel onnozele betweters is dat toch bij elkaar. Bah! Voetbal-geluiden op de achtergrond kan ik nog wel hebben als ik achter de laptop of de iPad zit. Maar het gewauwel van die arrogante kwallen kan ik niet verdragen. Zijn ze nog heel de zomer op tv geweest met iets over de Tour ook. Waren we er nog niet vanaf!

Ik kan niet wachten tot onze nieuwe slaapkamer klaar is, voorzien van tv. Dan mag hij lekker boven gaan zitten kijken. :) Dat is namelijk allemaal live, terwijl ik meestal liever iets kijk dat ik op een ander moment al opgenomen heb op de decoder.

7. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jep,hier ook voetbal dus ik lig vast op bed. Maar goed ook want ik moet wat bijslapen! Fetenoord en nl elftal kijken we altijd wel samen,maar vandaag geen zin in Ajax..

8. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,866
    15
    38
    Hier ook een vrouw die al in bed ligt vanwege de voetbal. Ik had gehoopt op een leuke film samen maar helaas.
    En teletekst doet hij hier ook, ook op zn tel. Gek word je ervan!

9. KayaLola

KayaLola Bekend lid

Apr 25, 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij kijkt om en om. .de ene keer bij z'n kameraad thuis en de andere keer hier. .dan ga ik meestal weg of ik speel een spelletje op de laptop ofzo

10. tulp123

tulp123 Bekend lid

Feb 7, 2013
    578
    281
    63
    Hier ook voetbal op....gaaap:p

En hier moet ook elke wedstrijd gekeken worden, of beter gezegt elke dag zowat dus.
    zelf weet ik niet meer wat nou leuk is om te kijken op tv want ik weet ook niet echt meer hoe die afstandsbediening er uit ziet, :D

gelukkig hebben we de laptop nog maarja het geluid hiervan is kapot dus wat op de laptop kijken of muziek luisteren kan ook niet........... grrrrr:$

11. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Die van mij houd niet van voetbal yeahhhhh:D

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Gelukkig houd de mijne niet van sport!

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hier één die net niet houdt van sport :).

14. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Dit zijn de momenten dat ik blij ben met een horeca-man die bovendien niets om voetbal geeft :D

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Heeeeeel herkenbaar DA!!

Hier dus een man die niet van voetbal houdt maar wel altijd een saaie actie oorlogs thriller film wil kijken. Afijn die film komt op. En binnen 5 minuten gaat hij van zit-hangestand in de ligstand op de bank. Na nog eens 5 minuten hoor ik ineens een hele harde snurk.

Zachtjes sluip ik naar de afstandsbediening die natuurlijk in zijn handen geklemt zit. Om vervolgens te horen met een slaperige stem: ik sliep niet. Waarop ik vraag wat er dan de laatste 5 minutenin de film gebeurd is......en dan is het van: chagerijn chagerijn en jij moet weer moeilijk doen en ik sliep niet....

Whaha

16. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik heb gelukkig een vent die niet van voetbal houdt *hoera*
    Wel kijken we samen naar het ek of wk als nederland moet maar verder geen voetbal hier :D

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ohh wat ben ik blij vl houd niet van voetbal of iedere andere sport, geen domme vistv, beurstv, noem maar op, met onze tv verlangens perfect op elkaar afgestemd, is er iets wat hij of ik alleen leuk vind, opnemen en later terugkijken, samen kijken is samen er mee eens zijn!!

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    wwrr: oh mijn man heeft t er wel eens over, maar dan is t ook echt iedere avond voetbal.. dus hier is t echt NEE!

cupcake: hahahaha t is ook nooit goed he ;)

maar t blijft echt wel bij voetbal hier hoor, mijn man heeft er een handje van om ook, formule 1, wielrennen, darten, en poelen, of hoe dat ook heet te kijken.. nou serieus.. te saai voor woorden. e bij t geluid van formule 1 krijg ik al de kriebels en word ik sjagie (jeugdtrauma)

19. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zoooooooooooooo blij met mijn vriend die totaal niks met voetbal heeft :D

20. flerk

flerk Niet meer actief

Ik heb wat dit betreft echt pech. Mijn man gaat naar alle wedstrijden, alle olympische spelen (OOK de winterspelen, grrr), EK's, WK's, wielrennen, atletiek, maakt niet uit, als hij een kaartje kan bemachtigen, zit hij er. En maakt ook niet uit of het in Peking of de Oekraine is... En dat geluid van de tour de france op tv kan ik ook niet uitstaan!!!

Share This Page